Wydawnictwo powstaje z okazji dziesiątej rocznicy działalności duetu PRO8L3M, czołowych artystów na polskiej scenie hip-hopowej. Premiera albumu odbędzie się 1 grudnia nakładem wytwórni 2020. Reżyserem teledysku jest Piotr Matejkowski, a autorem zdjęć Kajetan Plis.
Historia opowiedziana w produkcji przedstawia głównego bohatera płyty – w tej roli Andrzej Chyra – który przypadkiem spotyka się ze światem współczesnego rapu i widzi w nim nieudolne próby naśladownictwa jego własnej rzeczywistości.
Zobacz również
Teledysk dla PRO8L3Mu to kolejny z siedmiu projektów, które powstają w ramach współpracy Papaya New Directors i marki Betclic. 23 sierpnia premierę miał dokument „Stereopsis” przedstawiający historię kontuzji i rehabilitacji legendarnego, polskiego szczypiornisty, Karola Bieleckiego. Betclic Studios to dom produkcyjny i platforma wideo wiodącego bukmachera w Polsce. Produkuje filmy o inspirujących historiach ze świata sportu, kultury i nie tylko.
– Konsekwentnie budujemy swój wizerunek w świecie hip-hopu, a produkcja teledysku najlepszego duetu w kraju to kolejny etap działań w tym segmencie. Cieszymy się, że nareszcie możemy przedstawić efekty kolaboracji Betclic z PRO8L3Mem i Papaya New Directors. Jesteśmy podekscytowani tym projektem. Wierzymy, że nie tylko wnosi on branded content Betclic na jeszcze wyższy poziom, ale także umacnia naszą pozycję w obszarze produkcji wideo. Widzimy duży potencjał w inwestowaniu w talent, wizję i kreatywność. Kolejne produkcje Betclic Studios przed nami. Niezmiennie będziemy opowiadali o ludziach, którzy wybrali swój kurs, by dokonywać rzeczy niezwykłych – Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
– Od początku wiedzieliśmy, że Betclic to partner, który stawia na kreatywność i autentyczność przekazu i ma chęć do tworzenia wyróżniającej się komunikacji. Dziś z dumą pokazujemy światu projekt po raz kolejny przekonując się, że to najlepszy sposób na kreowanie niestandardowych historii oraz przestrzeni twórczej dla reżyserów – mówi Magda Ignatowicz z Papaya New Directors.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W nowej formule Papaya New Directors organizatorzy zaproszą do współpracy wybranych twórców i twórczynie, którzy stworzą filmy dla partnerów. Wszystkie filmy zrealizowane w 2023 roku będą miały szansę powalczyć o nagrody podczas finałowej gali podsumowującej dziesiątą edycję konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing