Przez 4 lata na pokładzie Złotej Łodzi Karolina z powodzeniem realizowała kampanie socialowe dla klientów GoldenSubmarine. Przez ostatni rok rozwijała gamingowe kompetencje poza organizacją. Teraz wraca, by wykorzystać swoje doświadczenia i poprowadzić 7-osobowy zespół specjalistów social media, na co dzień zajmujących się tworzeniem contentu oraz zarządzaniem społecznościami na kanałach partnerów biznesowych agencji.
Wzmocnienie działu spowodowane jest rosnącą potrzebą klientów, śmiało rozwijających swoje aktywności w social mediach, influencer marketingu i gamingu. W stałej obsłudze GoldenSubmarine znajdziemy takie marki, jak m.in. E.Wedel, Citi Handlowy, NIVEA, Przysnacki czy Felix. Z kolejnymi klientami agencja pracuje w charakterze projektowym.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Dział social content and gaming pod okiem Karoliny odpowiedzialny będzie za efektywne tworzenie treści social mediowych, research i obsługę kampanii z twórcami oraz działania w obszarze gaming marketingu. Zespół z założenia współpracować będzie przy tym ściśle z działami kreacji i strategii.