W grudniu na ekranach w warszawskich tramwajach, autobusach i metrze wyświetlano anonimowy, 15-sekundowy spot, składający się z trzech historii, które kończą się nagle bez wyjaśnienia. Bohaterami byli: zapracowana mama rozmawiająca przez telefon i ciągnące ją za rękaw dziecko; zmęczony mężczyzna siedzący po godzinach w biurze, a także niezadowolony klient odwiedzający jeden ze sklepów.
Anonimowy film okazał się zapowiedzią kampanii wizerunkowej przygotowanej przez Złote Tarasy. 13 grudnia br. udostępniono drugi spot – wyjaśniający zagadkowe historie i pokazujący, jak w sposób, w obliczu magii Świąt, kończą się szczęśliwie. Mama kończy rozmowę przez telefon, zwraca uwagę na córkę i wchodzi z nią do sklepu z zabawkami, ukochana żona w Wigilię wpada do biura zapracowanego męża, a niezadowolony klient zostaje miło przyjęty przez obsługę sklepu i wychodzi z uśmiechem na twarzy.
Zobacz również
Czas, empatia, bliskość – to słowa opisujące ideę świąt Bożego Narodzenia, które są także głównym elementem świątecznego filmu Złotych Tarasów. Wszak najlepsze prezenty, to bezcenne momenty. A te… tworzyć powinniśmy razem! Nie tylko w Święta, ale także w ciągu roku.
Producentem świątecznego spotu Złotych Tarasów jest agencja QRA Production. Głównym pomysłodawcą projektu są Złote Tarasy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]