A Little Brighter Inside: TikTok rusza z nową kampanią i pokazuje kreatywne sposoby na spędzenie kwarantanny

A Little Brighter Inside: TikTok rusza z nową kampanią i pokazuje kreatywne sposoby na spędzenie kwarantanny
TikTok zaprezentował niedawno swoją pierwszą kampanię telewizyjną przygotowaną na rynek brytyjski. Składa się ona z filmików stworzonych przez użytkowników aplikacji i pokazuje nietypowe sposoby na spędzenie kwarantanny.
O autorze
1 min czytania 2020-05-19

W spocie stworzonym w ramach kampanii „A Little Brighter Inside” wystąpili znani na całym świecie TikTokerzy, tacy jak np. Tinie Tempah, a także sportowiec olimpijski Tom Daley oraz kucharz i osobistość telewizyjna – Gordon Ramsay.  

W krótkim filmie pokazane zostały nietypowe, a zarazem niezwykle kreatywne sposoby użytkowników TikToka na spędzenie wolnego czasu podczas pandemii koronawirusa. 

Spot „A Little Brighter Inside” jest zapowiedzią szerszej kampanii marketingowej, która oficjalnie zostanie zaprezentowana już wkrótce. W jej ramach każdego dnia najpopularniejsi użytkownicy TikToka będą się dzielić swoimi pomysłami na spędzenie kwarantanny. 

Za realizację odpowiada agencja Social.Lab.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Rosyjski oddział IKEA stworzył kilka prostych, a zarazem niezwykle kreatywnych sposobów na to, jak zwykłe meble oraz przedmioty, które już posiadamy w naszych domach, przekształcić w nietypowe „schrony” i jednocześnie zapewnić dzieciom rozrywkę podczas tzw. lockdownu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.