Spot zaczyna się dość humorystycznie, ale narracja najciemniejszego głosu Gry o tron – Tywina Lannistera – powoduje, że z ciarkami na plecach skupiamy się na przekazie.
Podczas gdy niektóre filmy na temat ochrony środowiska próbują szokować widzów, ten spot ma być pozytywny i budujący. Ma zapierać dech w piersiach odbiorców. Został stworzony, by „pokazać miłość”, a tym samym zachęcić do ochrony naszej planety w związku ze zmianami klimatycznymi.
Zobacz również
Melodyjny scenariusz napisany przez brytyjskiego poetę Antoniego Anaxagorou, dźwięki otoczenia, pękanie lodu, świst wiatru, czy szeleszczące liście powodują, że czujemy się, jakbyśmy sami brali udział w reklamie.
A czy Ty zaśpiewałbyś z nami tę miłosną piosenkę?
Film został nakręcony przez Ridleya i Tony’ego Scotta w RSA Films.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Temat ochrony środowiska dla każdego z nas powinien być szczególnie ważny, dlatego prezentujemy Wam kilka ciekawych kampanii, które w różny sposób ukazują problemy naszej planety.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tutaj ← przeczytacie, dlaczego Thor Bjornsson – najsilniejszy człowiek na świecie, znany przede wszystkim jako odtwórca roli Góry w Grze o tron, nie korzysta już z plastikowych butelek.
Dlaczego nie warto robić TEGO w lesie?
Czy zaśmiecanie środowiska to grzech?
A Ty, widzisz różnicę między wyłączaniem a „wyłanczaniem”?