Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. Na potrzeby promocji powstały materiały pokazujące wiele możliwości układania obrazów z chrupek, które prezentowane będą w telewizji oraz kanałach cyfrowych, w tym mediach społecznościowych. Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.
Chester mecenasem wychrupistej sztuki
Zobacz również
Charakterystyczny brand hero marki – gepard Chester – zachęca konsumentów do odkrywania w sobie duszy artysty. Pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina wyobraźni, aby liczne kształty chrupek stały się doskonałym narzędziem do tworzenia dzieł sztuki.
W pierwszej odsłonie kampanii nacisk położony został na promowanie podstawowej oferty chrupek Cheetos. Z kolei bohaterem drugiej odsłony będzie Cheetos Mix-ups, czyli paczki zawierające trzy różne kształty, w trzech różnych smakach.
Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w sierpniu i zakończy się pod koniec września. Aktywacja drugiego etapu zaplanowana jest na październik i listopad. Łącznie kampania potrwa cztery miesiące.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację i lokalną adaptację kampanii na polski rynek odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland. Kampanię w TV i kanałach cyfrowych zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing