Lego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom

LEGO przeprowadza kolejną kampanię rekomendacji prowadzoną przez Streetcom Polska. Do ambasadorek marki i ich dzieci trafiły zabawki z linii LEGO DUPLO. Mamy testują klocki ze swoimi maluszkami i rekomendują produkty znajomym. Konsumenci poznają także nowości z tej serii.

Klocki LEGO DUPLO to zabawka konstrukcyjna zaprojektowana z myślą o młodszych dzieciach, które mają małe rączki i ogromną wyobraźnię. Klocki LEGO DUPLO są dwukrotnie większe od standardowych klocków LEGO.  Celem aktualnie prowadzonej kampanii jest dotarcie do nowych konsumentów, którzy jeszcze nie poznali walorów klocków LEGO DUPLO i przekonanie ich do produktu oraz zebranie opinii. Do udziału w kampanii wyselekcjonowano grupę mam. Ambasadorki otrzymują zestaw klocków „Kreatwyny Pojazd do ciągnięcia dla maluszka” oraz komplet informacji o zaletach zabawy klockami od najmłodszych lat. Należą do nich m.in.: rozwijanie wyobraźni, kreatywności i sprawności manualnych, wpływanie na umiejętność rozróżniania kształtów i kolorów, kształtowanie umiejętności społecznych maluszka i budowanie poczucia własnej wartości. Panie otrzymały również katalog najnowszych zestawów LEGO DUPLO dostępnych na rynku. Mogą wziąć udział w konkursie, przesyłając filmy i zdjęcia. A przede wszystkim rozmawiają, rekomendują i raportują do agencji wszystkie przeprowadzone rozmowy na temat produktów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij