Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Andrzej Dudik odpowiada w VML Poland za współpracę z digital influencerami

Andrzej Dudik objął w agencji VML Poland stanowisko Influencers Relations Lead. Odpowiada za kampanie realizowane z liderami opinii, budowanie długotrwałych relacji z blogerami, vlogerami i youtuberami oraz optymalne dopasowanie działań influencerskich do założeń...
O autorze
0 min czytania 2016-06-30

 

strategiczno-kreatywnych komunikacji klientów agencji. Na stanowisku zastąpił Pawła Lipca, który rozstał się z firmą. 

Andrzej Dudik w branży digitalowej działa od ponad trzech lat. Do tej pory prowadził komunikację w mediach społecznościowych dla globalnych marek. Przez ostatni rok pracował jako Account Manager w LifeTube, największej wielokanałowej sieci YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie odpowiadał za relacje z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi w Polsce. Koordynował współprace partnerów LifeTube z digital influencerami, prowadził szkolenia i świadczył usługi doradcze. Prywatnie miłośnik street workoutu i zdrowego trybu życia. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj