Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wartość reklamy internetowej display 1-6 stycznia 2013

PentagonAdEx dokonał wyceny wartości reklamy internetowej w okresie od 1 do 6 stycznia 2013 roku.
O autorze
1 min czytania 2013-01-22

Sektorem o największych szacowanej wartości okazała się Telekomunikacja, z kwotą 17,3 mln zł. Wśród marek z tego sektora największą aktywnością wykazał się PLAY z szacowaną wartością 3,3 mln zł, wyprzedzając PRACUJ.PL, EDARLING.PL, HEYAH oraz ACCORHOTELS.COM.

Na drugim miejscu znalazły się Finanse z wartością 9,9 mln zł. Najbardziej zaangażowaną marką z tego sektora był NOBLE BANK – 1,9 mln zł, za nim kolejno znalazły się PZU OFE, IDEA BANK, NORDEA i AVIVA.

Trzecim sektorem pod względem wartości były Usługi – 7 mln zł. Dla tej kategorii marką o największym udziale wartości reklamy była CLEAR SENSE – 3,8 mln zł, następnie znalazły się ITAKA, GRECOS HOLIDAY, TAX CARE i MCDONALDS

Kolejnym sektorem pod względem szacowanej wartości była Motoryzacja, Transport – 6,9 mln zł, najaktywniejszymi markami z tego sektora okazały się VOLKSWAGEN – 1 mln zł, następnie CHEVROLET, WIZZ AIR, LEXUS i EMIRATES.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na piątym miejscu znalazła się Rozrywka Kultura z szacowaną wartością 6,8 mln zł. RMF MAXXX z wartością 1,8 mln zł był marką o największym udziale dla tej kategorii, na kolejnych miejscach znalazły się: LOTTO, MULTIMEDIA POLSKA, STRAZNICY MARZEN oraz FOX LIFE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

1. Telekomunikacja – szacowana wartość ogółem: 17 334 835 zł

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przykład kreacji dla marki: PLAY – Double Billboard, interia.pl

2. Finanse – szacowana wartość ogółem: 9 948 247 zł

Przykład kreacji dla marki: NOBLE BANK – Billboard, onet.pl

3. Usługi – szacowana wartość ogółem: 7 321 611 zł

Przykład kreacji dla marki: CLEAR SENSE – Billboard, odkrywcy.pl

4. Motoryzacja, Transport  – szacowana wartość ogółem: 6 958 770 zł

Przykład kreacji dla marki: VOLKSWAGEN – Double Billboard, gazeta.pl

5. Rozrywka, Kultura – szacowana wartość ogółem: 6 815 149 zł

Przykład kreacji dla marki: RMF MAXXX – Double Billboard, interia.pl

Informacje o monitoringu reklam PendagonAdEx:

Wartość reklamy internetowej jest szacowana przy założeniu, że wszystkie wyświetlane reklamy są sprzedawane w modelu CPM.