Wartość reklamy internetowej display 1-6 stycznia 2013

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest AdForm

Wartość reklamy internetowej display 1-6 stycznia 2013

PentagonAdEx dokonał wyceny wartości reklamy internetowej w okresie od 1 do 6 stycznia 2013 roku.

Sektorem o największych szacowanej wartości okazała się Telekomunikacja, z kwotą 17,3 mln zł. Wśród marek z tego sektora największą aktywnością wykazał się PLAY z szacowaną wartością 3,3 mln zł, wyprzedzając PRACUJ.PL, EDARLING.PL, HEYAH oraz ACCORHOTELS.COM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na drugim miejscu znalazły się Finanse z wartością 9,9 mln zł. Najbardziej zaangażowaną marką z tego sektora był NOBLE BANK - 1,9 mln zł, za nim kolejno znalazły się PZU OFE, IDEA BANK, NORDEA i AVIVA.

Trzecim sektorem pod względem wartości były Usługi - 7 mln zł. Dla tej kategorii marką o największym udziale wartości reklamy była CLEAR SENSE - 3,8 mln zł, następnie znalazły się ITAKA, GRECOS HOLIDAY, TAX CARE i MCDONALDS

Kolejnym sektorem pod względem szacowanej wartości była Motoryzacja, Transport - 6,9 mln zł, najaktywniejszymi markami z tego sektora okazały się VOLKSWAGEN - 1 mln zł, następnie CHEVROLET, WIZZ AIR, LEXUS i EMIRATES.

Na piątym miejscu znalazła się Rozrywka Kultura z szacowaną wartością 6,8 mln zł. RMF MAXXX z wartością 1,8 mln zł był marką o największym udziale dla tej kategorii, na kolejnych miejscach znalazły się: LOTTO, MULTIMEDIA POLSKA, STRAZNICY MARZEN oraz FOX LIFE.

1. Telekomunikacja - szacowana wartość ogółem: 17 334 835 zł

Przykład kreacji dla marki: PLAY - Double Billboard, interia.pl

2. Finanse - szacowana wartość ogółem: 9 948 247 zł

Przykład kreacji dla marki: NOBLE BANK - Billboard, onet.pl

3. Usługi - szacowana wartość ogółem: 7 321 611 zł

Przykład kreacji dla marki: CLEAR SENSE - Billboard, odkrywcy.pl

4. Motoryzacja, Transport  - szacowana wartość ogółem: 6 958 770 zł

Przykład kreacji dla marki: VOLKSWAGEN - Double Billboard, gazeta.pl

5. Rozrywka, Kultura - szacowana wartość ogółem: 6 815 149 zł

Przykład kreacji dla marki: RMF MAXXX - Double Billboard, interia.pl

Informacje o monitoringu reklam PendagonAdEx:

Wartość reklamy internetowej jest szacowana przy założeniu, że wszystkie wyświetlane reklamy są sprzedawane w modelu CPM.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij