Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dzieje się w Małopolsce!

1 lipca ruszyła kampania promocyjna Województwa Małopolskiego „Młodość to stan ducha”, przygotowana z myślą o zbliżających się Światowych Dniach Młodzieży, które odbędą się w stolicy regionu. Twarzą kampanii jest ponad 80-letni benedyktyn – ojciec Leon Knabit.
O autorze
3 min czytania 2016-07-01

Kampania jest skierowana do pielgrzymów i turystów, którzy odwiedzą Małopolskę podczas Światowych Dni Młodzieży, ale także do mieszkańców regionu. W Krakowie, w miejscach gdzie będą przebywać pielgrzymi, pojawi się 60 billboardów w językach polskim i angielskim oraz tyle samo niestandardowych citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie. Reklama będzie prezentowana także na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie. Kampania outdoorowa obejmie swoim zasięgiem także całe województwo małopolskie – billboardy będą zlokalizowane w 19 miastach regionu (Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie). 

Na antenie telewizji TVN będzie emitowany 30-sekundowy spot promocyjny, który pokaże Małopolskę jako region zachwycający pięknem krajobrazu, ale również pełen walorów duchowych – energii, siły i motywacji. W spocie wystąpią mieszkańcy regionu, którzy w zaskakujący sposób udowodnią, że właśnie w Małopolsce można odnaleźć młodość ducha, odwagę do przełamywania schematów i realizowania swoch pasji.

W związku z tym, że kampania kierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, wiele działań promocyjnych będzie prowadzonych w internecie. Na oficjalnym fanpage’u Małopolski w języku polskim (FB/LubieMalopolske) oraz na global page w języku angielskim (FB/Malopolskaofficial) przygotowano specjalne posty z najlepszymi cytatami ojca Leona Knabita w małopolskim kontekście. Na pielgrzymów czekają także materiały video, akcje specjalne i konkursy. Komunikacja prowadzona jest w 9 oficjalnych językach ŚDM (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, portugalski, rosyjski, ukraiński i polski) na wszystkich fan page’ach językowych ŚDM Sp. z o. o. Kampania będzie prowadzona także na Snapchacie, Instargamie i Youtube. 

Aby pielgrzymi, którzy przyjadą na Światowe Dni Młodzieży do Małopolski, nie zapomnieli o regionie, w punktach informacyjnych ŚDM, będą czekać na nich wyjątkowe upominki – koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcja kampanii została opracowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

– Już za miesiąc do naszego regionu przybędą setki tysięcy młodych ludzi z całego świata, aby spotkać się z Ojcem Świętym podczas Światowych Dni Młodzieży. Jesteśmy dumni, że to niezwykłe wydarzenie może odbywać się właśnie w Małopolsce. Mam nadzieję, że młodzi pielgrzymi czas spędzony u nas wykorzystają też po to, żeby lepiej poznać nasz region i się nim zachwycić – zaprasza marszałek Jacek Krupa. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na Facebooku 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 „My Małopolska”– atrakcyjne nagrody dla najlepszych!

W tej rywalizacji każdy może wziąć udział. Do 10 lipca na stronie www.jamalopolska.pl jest dostępny quiz wiedzy o Małopolsce. Najlepsi uczestnicy zabawy mają szansę na wygranie nowoczesnych  notebooków i zestawów małopolskich gadżetów.  O zwycięstwie decyduje nie tylko wiedza, ale także czas rozwiązania quizu.

Internetowy quiz jest głównym elementem nowej kampanii edukacyjnej województwa „My Małopolska”. – To kolejny element budowania marki naszego regionu. Takimi działaniami promujemy walory Małopolski i wiedzę o naszym województwie, podkreślamy także jego atrakcyjność turystyczną –  wyjaśnia marszałek Małopolski Jacek Krupa.

W zabawie przygotowano ponad 200 pytań. Dotyczą między innymi znanych postaci, unikatowego dziedzictwa kulturowego i historycznego naszego regionu czy wiedzy o samorządzie. 

Próbuj swoich sił i wygrywaj!  

Quiz ma swojego patrona – Marka Nawarę, pierwszego marszałka Małopolski.

Regionalna kuchnia w kreatywnej odsłonie, czyli Małopolski Festiwal Smaku 

To wydarzenie, które niezmiennie od 11 lat wpisuje się w kalendarz najważniejszych imprez kulinarnych Małopolski. Mimo, że tradycyjnie główny nacisk kładzie na promowanie produktów regionalnych, to w tym roku Małopolski Festiwal Smaku zaprezentuje się w całkiem nowej odsłonie.  

Tym razem regionalnych smaków będzie można próbować prosto z foodtrucków.  I nie zakończy się tylko na degustacji. Jak w każdej kuchni na czterech kółkach, będzie możliwość zamówienia  tych dań, które najbardziej przypadną do gustu gościom festiwalu.  W tym roku nie może być inaczej, skoro hasło tej edycji brzmi: Małopolska. Zjedz na polu! 

Czym jest maczanka po krakowsku? Jak smakują moskole z sosem czosnkowym i bryndzą albo  najprawdziwsza kwaśnica? Zaczynamy 21 sierpnia  na Pikniku Lotniczym w Łososinie Dolnej. Wielką degustację i przygodę z małopolskimi smakami zakończymy  15 – 16 października w Krakowie, podczas festiwalu Najedzeni Fest, który odbędzie się w Hotelu Forum Przestrzenie.  

Aktualne informacje będą publikowane na stronie www.smak.malopolska.pl

Małopolska. Wszystko gra

Life Festival Oświęcim, Festiwal Kultury Żydowskiej czy wyścig kolarski UCI Tour de Pologne – największe wydarzenia muzyczne i sportowe dzieją się właśnie u nas, w Małopolsce. 

Kultura i sport. Dalekie od siebie dziedziny? Nie w Małopolsce! Nasz region znakomicie je łączy, czego dowodem jest projekt „Małopolska. Wszystko gra”, który wziął pod swoje skrzydła najważniejsze wydarzenia kulturalne i sportowe w naszym regionie.

Latem zapraszamy na wydarzenia muzyczne, których nie można przegapić. W tym roku w Krakowie w czasie Festiwalu Kultury Żydowskiej (25 czerwca – 3 lipca) m.in. koncert Seldy – legendy tureckiego kobiecego rocka i izraelskiej supergrupy Boom Pam. Jeśli to za mało, to zapraszamy do przeżywania sportowych emocji na małopolskich odcinkach UCI Tour de Pologne.  Wyścig zawita do Małopolski 14 lipca, a kolarzy zobaczymy m.in. w Wadowicach i Nowym Sączu. 

Niezwykłe emocje przeżywane w większym gronie budują poczucie wspólnoty. To wszystko składa się na fantastyczną atmosferę, która uważana jest za charakterystyczną cechę naszego regionu. W Małopolsce wszystko gra? Trudno zaprzeczyć! Największe wydarzenia ze sztuki i sportu dzieją się właśnie u nas!

Więcej informacji na stronie.