Marka NESCAFÉ Sensazione Créme ustami blogerek opowiada „Historie pachnące kawą”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka NESCAFÉ Sensazione Créme ustami blogerek opowiada „Historie pachnące kawą”

Marka NESCAFÉ Sensazione Créme startuje z nową kampanią wideo w Internecie. Trzy znane blogerki zapraszają przyjaciółki do dzielenia się historiami swojej znajomości.

Charlize, Fashionelka i autorka bloga Smakowity Kąsek są bohaterkami najnowszej kampanii marki NESCAFÉ Sensazione Créme. Trzy 45-sekundowe spoty z ich udziałem emitowane są na fanpage’u marki na Facebooku, platformach VOD,m.in. Ipla i TVN Player, w serwisie Youtube oraz w kanałach własnych blogerek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Blogerki – przyjaciółki opowiadają historię swojej znajomości, równocześnie zachęcając inne przyjaciółki by opowiedziały własne, niepowtarzalne historie. Najciekawsza z nich zostanie nagrodzona przez markę NESCAFÉ profesjonalną sesją zdjęciową, a powstałe podczas sesji materiały ostaną wykorzystane w drugiej odsłonie kampanii reklamowej.

Akcja wpisuje się w strategię NESCAFÉ Sensazione Créme, która buduje swój wizerunek jako marki sprzyjającej celebrowaniu znajomości, nadającej klimat spotkaniom oraz długim rozmowom. Autorem strategii oraz pomysł kreatywnego kampanii jest agencja MEC Wavemaker. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij