Livebrand PR Communications dla World Dating Company

Agencja Livebrand PR Communications rozpoczęła pracę dla World Dating Company (WDC), europejskiego lidera na rynku serwisów randkowych. Zakres obsługi obejmuje Brand PR oraz PR korporacyjny dla wszystkich serwisów grupy WDC.
O autorze
1 min czytania 2013-01-22

Do obowiązków agencji należą kompleksowe działania komunikacyjne – stworzenie strategii działań PR, doradztwo wizerunkowe, działania guerillowe oraz prowadzenie biura prasowego. – Bardzo cieszymy się, że portfolio agencji poszerzyło się o kolejnego klienta technologicznego, ponieważ nasz zespół ma wypracowane silne kompetencje i duże doświadczenie w tym obszarze – komentuje Barbara Sołtysińska, dyrektor generalna Livebrand PR Communications.

W portfolio WDC znajdują się takie serwisy jak – Przenaczeni.pl druga na świecie społeczność randkowa katolików z ponad 300 tys. zarejestrowanych użytkowników, serwis dla osób po 40-tce MlodeSerca.pl, dla samotnych rodziców ZakochanyRodzic.pl, specjalistyczne serwisy randkowe SportRandka.pl, DuzaRandka.pl oraz dobierający pary na podstawie testów osobowości DoskonałaPara.pl oraz flirtingowy Randko.pl.

– Współpraca z profesjonalną agencją w zakresie pełnej obsługi public relations, w szczególności PR korporacyjnego oraz Brand PR ma umocnić pozycję wiodącej firmy oraz efektywnie wpłynąć na dalszy rozwój serwisów. Jesteśmy bardzo skuteczni w łączeniu użytkowników. Połączyliśmy już w pary ponad 6000 osób, zmieniamy ludzkie życie na lepsze. Chcemy podzielić się tą wiedzą ze światem – mówi Maciej Koper, prezes World Dating Company.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj