Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Finał World Class Poland 2016 już za nami

19 czerwca 2016 r. w restauracji Villa Foksal w Warszawie odbył się finał 2. edycji World Class Poland – najbardziej prestiżowego konkursu barmańskiego na świecie.
O autorze
1 min czytania 2016-07-05

Sponsorem i pomysłodawcą wydarzenia jest firma Diageo, a głównym organizatorem – IMS events. Poza emocjonującą rywalizacją zawodników atrakcją dla gości był także sam piknik koktajlowy, przygotowany w wyjątkowej formie.

Podczas finału konkursu World Class Poland 2016 dwunastu barmanów zmierzyło się w dwóch konkurencjach – „Cuisine Meats Coctails” i „Retro Disco Future”. Podczas wieczornej gali ogłoszono wyniki konkursu. Zagraniczni sędziowie wyrazili głęboki podziw dla umiejętności polskich barmanów. Tegoroczny tytuł World Class Poland Bartender of the Year 2016 zdobył Paweł Rodaszyński z warszawskiego baru El Koktel. Zwycięzca będzie reprezentować Polskę na ogólnoświatowych mistrzostwach World Class Competition w Miami, gdzie zawalczy o tytuł najlepszego barmana na świecie. 

Poza konkursem na uczestników pikniku czekało mnóstwo atrakcji. Koncepcja kreatywna polegała na zorganizowaniu przestrzeni pikniku w cztery strefy. W strefie Don Julio można było napić się wyśmienitej Margarity i skosztować meksykańskich specjałów z grilla. W Strefie Bulleit przygotowano plenerowe studio tatuażu – każdy mógł spróbować swoich sił w ozdabianiu sztucznej skóry. Goście wydarzenia mieli także szansę wcielić się w rolę barmana i stworzyć własną whisky oraz samodzielnie zmiksować Bloody Mary. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wieczór zakończył się elegancką galą z muzyką na żywo. Gościem specjalnym była Tamara Raven, wokalistka jazzowa z Suchumi. 

Z firmą Diageo IMS events współpracuje od 2006 roku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się