S4 i MAN Truck & Bus z Golden Arrow za „Interaktywną podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
S4 i MAN Truck & Bus z Golden Arrow za „Interaktywną podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”

Prawie 10 000 zwiedzających w 32 lokalizacjach w Polsce. Ponad 12 000 przebytych kilometrów w ciągu 6-miesięcznego roadshow i wyróżnienie Golden Arrow 2016 w kategorii Experential Marketing – event marketing.

Tak w skrócie można podsumować projekt „Interaktywna podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”, za którego koncept i realizację odpowiada Agencja Reklamowa S4. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas tegorocznej gali Golden Arrow 2016, która odbyła się 23 czerwca w PIN-UP Studio w Warszawie, agencja S4 otrzymała główne wyróżnienie w kategorii event marketing za projekt „Interaktywna podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”. Wirtualne muzeum, które zostało zorganizowane z okazji stulecia marki MAN, można było zwiedzić podczas plenerowych imprez motoryzacyjnych, które odbywały się w 2015 roku na terenie całego kraju.  

Muzem powstało w specjalnie zaprojektowanej i zaadaptowanej naczepie ciężarówki MAN. Jego celem było innowacyjne i angażujące przedstawienie historii oraz wizji przyszłości tego niemieckiego producenta ciężarówek i autobusów. 

Oprócz materiałów obrazujących najważniejsze wydarzenia w historii marki, na wszystkich zwiedzających czekało także 5 interaktywnych stanowiskach, wyposażonych w tablety z aplikacją rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki nim można się było zapoznać z procesem powstania 5 wybranych pojazdów MAN. Dużym zainteresowaniem cieszył się także model koncepcyjny - futurystyczny samochód MAN, który dzięki technologii druku 3D powstawał na oczach obecnych w naczepie osób.  

Za koncept kreatywny oraz realizację akcji odpowiada agencja S4: Monika Skalska ze strony client service oraz Maciej Urbanek, Piotr Żarczyński i Norbert Wawro z działu kreacji. Za kampanię po stronie MAN odpowiedzialni byli Kamil Janikowski – Marketing manager oraz Beata Galas – Dyrektor marketingu. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij