S4 i MAN Truck & Bus z Golden Arrow za „Interaktywną podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”

Prawie 10 000 zwiedzających w 32 lokalizacjach w Polsce. Ponad 12 000 przebytych kilometrów w ciągu 6-miesięcznego roadshow i wyróżnienie Golden Arrow 2016 w kategorii Experential Marketing – event marketing.
O autorze
1 min czytania 2016-07-05

Tak w skrócie można podsumować projekt „Interaktywna podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”, za którego koncept i realizację odpowiada Agencja Reklamowa S4. 

Podczas tegorocznej gali Golden Arrow 2016, która odbyła się 23 czerwca w PIN-UP Studio w Warszawie, agencja S4 otrzymała główne wyróżnienie w kategorii event marketing za projekt „Interaktywna podróż w czasie – mobilne muzeum MAN”. Wirtualne muzeum, które zostało zorganizowane z okazji stulecia marki MAN, można było zwiedzić podczas plenerowych imprez motoryzacyjnych, które odbywały się w 2015 roku na terenie całego kraju.  

Muzem powstało w specjalnie zaprojektowanej i zaadaptowanej naczepie ciężarówki MAN. Jego celem było innowacyjne i angażujące przedstawienie historii oraz wizji przyszłości tego niemieckiego producenta ciężarówek i autobusów. 

Oprócz materiałów obrazujących najważniejsze wydarzenia w historii marki, na wszystkich zwiedzających czekało także 5 interaktywnych stanowiskach, wyposażonych w tablety z aplikacją rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki nim można się było zapoznać z procesem powstania 5 wybranych pojazdów MAN. Dużym zainteresowaniem cieszył się także model koncepcyjny – futurystyczny samochód MAN, który dzięki technologii druku 3D powstawał na oczach obecnych w naczepie osób.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept kreatywny oraz realizację akcji odpowiada agencja S4: Monika Skalska ze strony client service oraz Maciej Urbanek, Piotr Żarczyński i Norbert Wawro z działu kreacji. Za kampanię po stronie MAN odpowiedzialni byli Kamil Janikowski – Marketing manager oraz Beata Galas – Dyrektor marketingu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing