TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

180heartbeats dla GK PGE

Całkowicie nowa architektura strony internetowej, projekty graficzne oraz interaktywne aplikacje, to tylko niektóre z zadań zrealizowanych przez agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Prace nad uruchomieniem serwisów spółek PGE zakończą się w III kwartale br.
O autorze
1 min czytania 2013-01-23

Przebudowana strona internetowa Grupy Kapitałowej PGE została uruchomiona w III kwartale 2012 roku. Serwis zyskał nowy layout i bardziej przejrzystą nawigację. Użytkownik nowego serwisu z łatwością zapozna się z ofertą i nowościami produktowymi, a także szybko znajdzie najbliższe Biuro Obsługi Klienta. Część spraw będzie mógł załatwić online, nie wychodząc z domu. Ponadto internauci mogą zapoznać się z wykresami akcji PGE oraz wynikami finansowymi i operacyjnymi spółki. Za wszystkie zmiany w serwisie odpowiada agencja 180.

– Przebudowa serwisu PGE Polskiej Grupy Energetycznej pozwoliła wprowadzić czytelny podział treści przeznaczonych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, inwestorów oraz dziennikarzy. – Podzielenie platformy GK PGE na sekcje odpowiadające potrzebom różnych klientów oraz mediów, zwiększyło funkcjonalność serwisu. Aktualnie pracujemy nad mobilną wersją strony, która uczyni platformę jeszcze łatwiejszą i bardziej komfortową w obsłudze – powiedziała Alicja Miłuńska, Account Director w 180.

Do zadań agencji 180 należy także stworzenie serwisów dla spółek należących do Grupy Kapitałowej PGE: PGE Obrót, PGE Dystrybucja, PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna, PGE Energia Odnawialna, PGE Energia Jądrowa i PGE Energia Jądrowa EJ1 oraz PGE Systemy. Prace nad nimi powinny zostać zakończone w III kwartale 2013 roku. Przetarg na stworzenie nowej platformy WWW dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej został zakończony w maju 2012 roku. Wzięły w nim udział cztery agencje reklamowe. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj