180heartbeats dla GK PGE

Całkowicie nowa architektura strony internetowej, projekty graficzne oraz interaktywne aplikacje, to tylko niektóre z zadań zrealizowanych przez agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Prace nad uruchomieniem serwisów spółek PGE zakończą się w III kwartale br.
O autorze
1 min czytania 2013-01-23

Przebudowana strona internetowa Grupy Kapitałowej PGE została uruchomiona w III kwartale 2012 roku. Serwis zyskał nowy layout i bardziej przejrzystą nawigację. Użytkownik nowego serwisu z łatwością zapozna się z ofertą i nowościami produktowymi, a także szybko znajdzie najbliższe Biuro Obsługi Klienta. Część spraw będzie mógł załatwić online, nie wychodząc z domu. Ponadto internauci mogą zapoznać się z wykresami akcji PGE oraz wynikami finansowymi i operacyjnymi spółki. Za wszystkie zmiany w serwisie odpowiada agencja 180.

– Przebudowa serwisu PGE Polskiej Grupy Energetycznej pozwoliła wprowadzić czytelny podział treści przeznaczonych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, inwestorów oraz dziennikarzy. – Podzielenie platformy GK PGE na sekcje odpowiadające potrzebom różnych klientów oraz mediów, zwiększyło funkcjonalność serwisu. Aktualnie pracujemy nad mobilną wersją strony, która uczyni platformę jeszcze łatwiejszą i bardziej komfortową w obsłudze – powiedziała Alicja Miłuńska, Account Director w 180.

Do zadań agencji 180 należy także stworzenie serwisów dla spółek należących do Grupy Kapitałowej PGE: PGE Obrót, PGE Dystrybucja, PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna, PGE Energia Odnawialna, PGE Energia Jądrowa i PGE Energia Jądrowa EJ1 oraz PGE Systemy. Prace nad nimi powinny zostać zakończone w III kwartale 2013 roku. Przetarg na stworzenie nowej platformy WWW dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej został zakończony w maju 2012 roku. Wzięły w nim udział cztery agencje reklamowe. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj