Rockon dla Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rockon dla Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego

Pewne rzeczy najlepiej robić samemu - to hasło, które przyświeca nowej kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG), realizowanej w ramach współpracy z Agencją Technologiczną Rockon. Celem działań jest przekonanie kierowców do samodzielnego sprawdzania historii swojego OC.

Blisko 70 procent kierowców nie wie, że wypadek spowodowany przez nich cudzym autem może być – i zazwyczaj jest - brany pod uwagę przez ubezpieczyciela przy kalkulacji składki za polisę OC dla ich własnego pojazdu (badanie Gfk Polonia na zlecie UFG, 2014 r.). Taki wypadek jest bowiem odnotowywany zarówno w historii ubezpieczenia właściciela pojazdu, jak i w historii kierowcy, który go spowodował, a następnie raportowany do ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych w UFG. W ubiegłym roku prawie jedna trzecia wypadków drogowych spowodowana została przez kierowców, którzy nie byli właścicielem pojazdu – wynika z danych w tej bazie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Między innymi takie informacje są dostępne bezpłatnie dla każdego właściciela pojazdu w ogólnopolskiej bazie polis prowadzonej przez UFG. Pomimo tego o wgląd występowało dotychczas niewiele osób - dlatego UFG we współpracy z Rockon rozpoczyna kampanię, która zachęca do pobrania historii OC. Jest to ta sama wiedza, którą posiadają o kierowcach ubezpieczyciele. Główny przekaz kampanii – „Pewne rzeczy najlepiej robić samemu” – promowany jest przez dwa spoty wideo (Golenie i Szminka). W celu optymalizacji konwersji stworzono też dedykowany landing page dostępny pod adresem www.sprawdzoc.pl.

Pierwsze, testowe wyniki są obiecujące - 70% osób odwiedzających stronę kampanii decyduje się na wypełnienie formularza. Pokazuje to, że nasze podejście zakładające połączenie kreatywności – dość odważne jak na kategorię rynkową spoty – z podejściem biznesowym – skupienie się na optymalnym "doprowadzeniu" kierowcy do formularza – jest słuszne - mówi Patrycja Wiaterska, project manager w Rockon. Chcemy pokazać kierowcom, że mogą wziąć sprawy w swoje ręce i dzięki temu mieć taką samą wiedzę jak ubezpieczyciele – dodaje.

Nasza kampania ma na celu uświadomienie kierowcom, że warto samemu sprawdzać swoją historię ciągłości OC lub historię szkód z tego ubezpieczenia. Co ważne, pobranie tej historii jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich właścicieli pojazdów zarejestrowanych w Polsce – dodaje Elżbieta Wanat-Połeć, prezes UFG.

Aktualnie w bazie znajdują się rekordy o aktywnych umowach ubezpieczenia OC dla ponad 21 mln pojazdów oraz ponad 300 mln rekordów o umowach z poprzednich lat. Baza posiada blisko 100 proc. informacji o wszystkich pojazdach zarejestrowanych w Polsce. Swoje OC możesz sprawdzić na www.sprawdzoc.pl.

Spoty reklamowe kampanii:

Szminka

Golenie

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij