Pod hasłem „Połącz dwie natury” agencja przygotowała 11 filmów przedstawiających letnie wygłupy dwójki bohaterów: Pięknego i Bestii, oraz oryginalne przepisy na orzeźwiające drinki. Content video został przygotowany
z myślą o urządzeniach mobilnych, dlatego historie czytają się bez włączania dźwięku, a samo video zostało nakręcone w formacie 1:1. Dodatkowo uruchomiony został generator zdjęć, pozwalający na łączenie dwóch różnych fotografii (a co za tym idzie: dwóch różnych natur) w jedną. Kampanię można śledzić na fanpage’u Żubrówki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024