K2, K2 Media i Facebook w kampanii promującej nowy drink Żubrówki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2, K2 Media i Facebook w kampanii promującej nowy drink Żubrówki

Piękny i Bestia to drink łączący w sobie Żubrówkę Bison Grass z cydrem. W kampanii promującej to orzeźwiające połączenie K2 połączyło swoje siły z K2 Media i Facebookiem, by stworzyć mobilny content video, który zwróci uwagę pokolenia millenialsów.

Pod hasłem „Połącz dwie natury” agencja przygotowała 11 filmów przedstawiających letnie wygłupy dwójki bohaterów: Pięknego i Bestii, oraz oryginalne przepisy na orzeźwiające drinki. Content video został przygotowany

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

z myślą o urządzeniach mobilnych, dlatego historie czytają się bez włączania dźwięku, a samo video zostało nakręcone w formacie 1:1. Dodatkowo uruchomiony został generator zdjęć, pozwalający na łączenie dwóch różnych fotografii (a co za tym idzie: dwóch różnych natur) w jedną. Kampanię można śledzić na fanpage’u Żubrówki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij