Dziki Sad i jego niezwykła historia w kampania marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dziki Sad i jego niezwykła historia w kampania marki

Dziś na ekrany telewizorów wchodzi krótka seria filmów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz ich małej, szalonej manufakturze. To lekka, zabawna historia o tym, jak w prostej linii powstaje Dziki Sad.

Dziki Sad to niezwykłe miejsce, gdzie wszystko jest trochę szalone. To tu mieszka nieco osobliwa rodzina, a rytm ich sielskiego życia wyznaczają zbiory jabłek. Opowieść o tym jak daleko pada jabłko od jabłoni i jak z dystrybucją Dzikiego Sadu radzą sobie jeże, oglądać będzie można we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizji. Dziś rusza emisja pierwszego spotu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dziki Sad w reklamie TV

Zabawna i intrygującą opowieść o rodzinie to reklama Dzikiego Sadu – nowego produktu Grupy Żywiec, który zadebiutował na rynku w czerwcu tego roku. Dziki Sad, to intrygujące połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżnia go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Spoty zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij