Dziki Sad i jego niezwykła historia w kampania marki

Dziś na ekrany telewizorów wchodzi krótka seria filmów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz ich małej, szalonej manufakturze. To lekka, zabawna historia o tym, jak w prostej linii powstaje Dziki Sad.
O autorze
1 min czytania 2016-07-14

Dziki Sad to niezwykłe miejsce, gdzie wszystko jest trochę szalone. To tu mieszka nieco osobliwa rodzina, a rytm ich sielskiego życia wyznaczają zbiory jabłek. Opowieść o tym jak daleko pada jabłko od jabłoni i jak z dystrybucją Dzikiego Sadu radzą sobie jeże, oglądać będzie można we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizji. Dziś rusza emisja pierwszego spotu.

Dziki Sad w reklamie TV

Zabawna i intrygującą opowieść o rodzinie to reklama Dzikiego Sadu – nowego produktu Grupy Żywiec, który zadebiutował na rynku w czerwcu tego roku. Dziki Sad, to intrygujące połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżnia go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Spoty zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj