Allianz Polska wraz z NapoleonCat wspiera swoich Agentów na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Allianz Polska wraz z NapoleonCat wspiera swoich Agentów na Facebooku

Allianz Polska uruchomił projekt, wspierający swoich Agentów w tworzeniu i dostarczaniu treści do prowadzonych przez nich działań content marketingowych w social media.

W tym celu firma wdrożyła platformę NapoleonCat.com, którą wykorzystuje do zarządzania komunikacją z pracownikami na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Media społecznościowe, a zwłaszcza ich król - Facebook, stanowią dla Agentów ubezpieczeniowych istotny kanał dotarcia do potencjalnych klientów. Wyzwaniem jest jednak systematyczne tworzenie i publikowanie atrakcyjnych treści, które są podstawą działań w tym serwisie. Aby wesprzeć swoich Agentów, Allianz uruchomił projekt, w ramach którego m.in. tworzy i dostarcza treści, które mogą oni wykorzystać w swoich działaniach content marketingowych w mediach społecznościowych. W tym celu wdrożona została  polska platforma NapoleonCat, przy pomocy której Departament Marketingu Allianz dostarcza propozycje postów bezpośrednio na strony na Facebooku niemal 200 Agentów uczestniczących w projekcie.

Dzięki takiemu podejściu  opanowany został  problem związany z koniecznością wdrożenia dużej liczby beneficjentów projektu w obsługę nowych narzędzi, oszczędzając tym samym czas i zmniejszając koszty implementacji. Platforma dostarcza także Allianzowi szczegółowe informacje na temat efektywności treści publikowanych na stronach społecznościowych Agentów.

W efekcie, w ciągu dwóch miesięcy od wdrożenia, strony agentów Allianz na Faceboooku zanotowały 22-procentowy wzrost liczby interakcji w postaci komentarzy do publikowanych treści. Posty zawierające treści proponowane przez Allianz generują średnio o 48% wyższy zasięg organiczny niż treści tworzone przez samych Agentów. Te dane pokazują istotnie pozytywne efekty ilościowe i jakościowe działań mających na celu wspieranie przez Allianz swoich Agentów w mediach społecznościowych.

Ponad dwa lata temu, jako pierwsi na rynku zdecydowaliśmy się na uruchomienie projektu wspierającego agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Raporty, zarówno te zasięgowe, jak i sprzedażowe, pokazują że był to dobry ruch. Nasza sieć sprzedaży pokochała media społecznościowe i dzięki  wsparciu merytorycznemu, szkoleniom i dostarczanym treściom coraz sprawniej się w nich porusza - mówi Łukasz Papuda odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij