TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Niepełnosprawność to bycie superczłowiekiem – zobaczcie świetną reklamę o ludziach, nad którymi nie można się użalać

Reklama dnia: Niepełnosprawność to bycie superczłowiekiem – zobaczcie świetną reklamę o ludziach, nad którymi nie można się użalać
Czy o niepełnosprawności można mówić na wesoło? Okazuje się, że tak. „We’re the superhumans” - tak właśnie określają się bohaterowie pokazani na filmie.
O autorze
1 min czytania 2016-07-18

Gra w zespole rockowym, uprawianie sportów ekstremalnych, macierzyństwo – wszystko jest możliwe. Pokonywanie swoich słabości czyni z tych osób prawdziwych bohaterów. Nie należy się nad nimi użalać. Jedyne czego potrzebują, to dania im szansy. 

Zobaczcie – naprawdę warto:

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno pisaliśmy też o innej wartej uwagi kampanii „Nie każdy chce być strażakiem”, poruszającej problem zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Możecie o niej przeczytać tutaj >> 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobaczcie również dwa inne świetne projekty. Pierwszy to dodanie dźwięków do emotikonek, żeby mogły z nich korzystać osoby niewidome. Więcej informacji tutaj >>

Drugi projekt to akcja Philipsa, która polegała na utworzeniu chóru z osób mających problemy z oddychaniem. Cały artykuł znajdziecie tutaj >>

PS 3

Jak patrzycie na osoby chore i niepełnosprawne? Jak one na siebie patrzą? 

PS 4

Tutaj przykłady dobrych reklam o Paraolimpiadzie: 


PS 5 

I na koniec coś, co Was wzruszy 🙂

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji! 🙂