Długo wyczekiwana – nowa generacja Tiguana oczarowała odbiorców stylistyką, dostępnością jednostek napędowych i przede wszystkim nowatorskimi rozwiązaniami. Nowego Tiguana wyposażono w najbardziej innowacyjne systemy Volkswagena. Premiera modelu była największym wydarzeniem tego roku, zarówno dla samej marki, jak i wszystkich fanów SUV-ów w całej Polsce. Ten model – jak informuje importer – jeszcze przed oficjalną premierą zamówiono w 1000 egzemplarzach.
Premiera nowego Tiguana wsparta została kampanią w dominujących stacjach telewizyjnych, radiowych oraz kanałach digitalowych. Wiele uwagi poświęcono optymalizacji i sprecyzowaniu przekazu pod odpowiednie grupy docelowe. Volkswagen zainwestował również w niestandardowe działania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spójna historia, która angażuje odbiorcę na wiele sposobów m.in. za pomocą nowoczesnych nośników i rozwiązań mediowych sprawiła, że Tiguan stał się partnerem bloggerów na offroadowych szlakach i kompanem każdego odbiorcy.
Działania komunikacyjne prowadzone będą z różną intensywnością do końca bieżącego roku.
Strategię komunikacji oraz działania w kanałach ATL/BTL przygotowała agencja Hand Made. Kampanie digitalowe realizuje K2. Media na potrzeby kampanii zaplanował Mediacom.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing