Młody, gniewny, blokujący – kim jest internauta blokujący reklamę online? [Infografika]

Nikt na świecie nie blokuje reklamy online z taką pasją, jak polscy internauci. Z wtyczek lub rozszerzeń blokujących reklamy w przeglądarce korzysta ponad 7 mln internautów, czyli około 38 proc. użytkowników polskiej sieci. Tym samym użytkownicy Internetu znad Wisły są dziś światowymi liderami...
O autorze
0 min czytania 2016-07-19

…w dziedzinie blokowania reklam.

Warszawska firma Cloud Technologies postanowiła przyjrzeć się bliżej portretowi polskiego internauty. W tym celu przygotowała infografikę, przedstawiającą najważniejsze informacje o internaucie blokującym reklamę online. Ile ma lat? Jakiej jest płci? Z jakiego powodu blokuje reklamę? Czy i ile płaci za dostęp do treści online?

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj