Uradowani uRATowani kontra drobni ciułacze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Uradowani uRATowani kontra drobni ciułacze

Ruszyła druga edycja internetowej kampanii promującej finansowanie z LUKAS Finanse. Za jej stworzenie odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

Centrum akcji promocyjnej jest serwis www.uratowani.pl. Użytkownik odwiedzając stronę może poznać korzyści wynikające z oferty LUKAS Finanse. Serwis ułatwia również odnalezienie produktu i miejsca, w jakim zainteresowany chce go kupić. Za pomocą wyszukiwarki istnieje możliwość odnalezienia konkretnego sklepu lub punktu usługowego, znajdującego się najbliżej miejsca aktualnego pobytu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W drugiej edycji akcji „uRATowani uradowani” każdy, kto skorzystał z finansowania LUKAS Finanse, może wygrać nowoczesny 9’’ tablet. Wystarczy tylko odpowiedzieć na proste pytanie: „Dlaczego według Ciebie warto być uRATowanym?”. Komisja konkursowa nagrodzi najbardziej oryginalne, ciekawe i dowcipne odpowiedzi. Konkurs ruszył na początku stycznia i potrwa do 15.02.2013 r.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Na potrzeby promocji media zakupił dom mediowy PanMedia Western, natomiast kreację przygotowała Agencja Kampania R. Komunikacja w tej akcji opiera się na materiałach BTL dostępnych w punktach sprzedaży partnerów LUKAS Finanse oraz w Internecie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij