TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Communiction Unlimited uwalnia potencjał marki Suzuki w Polsce

Stworzona przez Communication Unlimited kampania „Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze”, była przełomowym momentem dla marki Suzuki w Polsce. W porównaniu z rokiem 2013 rozpoznawalność marki wzrosła aż o 85%. Stało się to możliwe poprzez spójną i kompleksową komunikacje marketingową...
O autorze
0 min czytania 2016-07-22

…we wszystkich kanałach: od telewizji, przez digital, media społecznościowe, wydarzenia specjalne, aż po prasę i outdoor. Dzięki skutecznej kampanii 360, uznana japońska marka zanotowała w 2015 roku wzrost sprzedaży rzędu 14%. Skutecznie nakreślona strategia oraz jej konsekwentna realizacja przełożyła się także na długofalowe wzrosty sprzedaży oraz wciąż rosnące zainteresowanie marką. Od początku 2016 roku wyniki sprzedaży uplasowały markę w pierwszej trójce japońskich producentów na polskim rynku.

„Samochody Suzuki od dawna cieszyły się dobrą opinią trwałych i niezawodnych” – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited – „Teraz marka Suzuki stała się także atrakcyjna w oczach ludzi, których pasją jest odkrywanie tego co nowe i niedostępne. Żyją bezkompromisowo i po swojemu. Potrzebują i doceniają marki, które są w stanie dotrzymać im kroku.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj