Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hypermedia Isobar rusza na podbój Azji

W lipcu agencja otworzy oddział w Manili na Filipinach. Jego główne zadanie to realizacja działań dla globalnych klientów na rynkach azjatyckich.
O autorze
1 min czytania 2012-06-20

 Oddział w Manili to odpowiedź na lawinowo rosnące zapotrzebowanie rynków azjatyckich na profesjonalne usługi z zakresu marketingu w mediach cyfrowych oraz popularyzację modelu worldsourcingu wśród globalnych klientów. – Dla międzynarodowych korporacji współpraca z jednym partnerem odpowiedzialnym za wdrożenia na wszystkich rynkach jest efektywniejsza niż praca z wieloma lokalnymi wykonawcami – mówi Krzysztof Andrzejczak, Managing Director w Hypermedia Isobar. – Centralizacja produkcji interaktywnych pozwala klientom poza efektywnością kosztową, uzyskiwać również standaryzację, na wielu poziomach, w tym: bezpieczeństwa, skalowalności i wydajności, integralności danych, itd.

 Specyfika rynków azjatyckich sprawia, że dla efektywnej pracy konieczna jest obecność na miejscu. Wpływ na to mają kwestie kulturowe, językowe oraz utrudnienia związane z pracą w tak odległej strefie czasowej. – Skala wyzwań na tych ogromnych rynkach jest przy tym na tyle duża, że uznaliśmy, że konieczne jest, aby być tam na stałe – mówi Andrzejczak. Pracę w filipińskim oddziale rozpocznie 15-osobowy zespół, kierowany przez dwóch przedstawicieli Hypermedia Isobar.