Oddział w Manili to odpowiedź na lawinowo rosnące zapotrzebowanie rynków azjatyckich na profesjonalne usługi z zakresu marketingu w mediach cyfrowych oraz popularyzację modelu worldsourcingu wśród globalnych klientów. – Dla międzynarodowych korporacji współpraca z jednym partnerem odpowiedzialnym za wdrożenia na wszystkich rynkach jest efektywniejsza niż praca z wieloma lokalnymi wykonawcami – mówi Krzysztof Andrzejczak, Managing Director w Hypermedia Isobar. – Centralizacja produkcji interaktywnych pozwala klientom poza efektywnością kosztową, uzyskiwać również standaryzację, na wielu poziomach, w tym: bezpieczeństwa, skalowalności i wydajności, integralności danych, itd.
Specyfika rynków azjatyckich sprawia, że dla efektywnej pracy konieczna jest obecność na miejscu. Wpływ na to mają kwestie kulturowe, językowe oraz utrudnienia związane z pracą w tak odległej strefie czasowej. – Skala wyzwań na tych ogromnych rynkach jest przy tym na tyle duża, że uznaliśmy, że konieczne jest, aby być tam na stałe – mówi Andrzejczak. Pracę w filipińskim oddziale rozpocznie 15-osobowy zespół, kierowany przez dwóch przedstawicieli Hypermedia Isobar.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024