Hypermedia Isobar rusza na podbój Azji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hypermedia Isobar rusza na podbój Azji

W lipcu agencja otworzy oddział w Manili na Filipinach. Jego główne zadanie to realizacja działań dla globalnych klientów na rynkach azjatyckich.

 Oddział w Manili to odpowiedź na lawinowo rosnące zapotrzebowanie rynków azjatyckich na profesjonalne usługi z zakresu marketingu w mediach cyfrowych oraz popularyzację modelu worldsourcingu wśród globalnych klientów. - Dla międzynarodowych korporacji współpraca z jednym partnerem odpowiedzialnym za wdrożenia na wszystkich rynkach jest efektywniejsza niż praca z wieloma lokalnymi wykonawcami – mówi Krzysztof Andrzejczak, Managing Director w Hypermedia Isobar. - Centralizacja produkcji interaktywnych pozwala klientom poza efektywnością kosztową, uzyskiwać również standaryzację, na wielu poziomach, w tym: bezpieczeństwa, skalowalności i wydajności, integralności danych, itd.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Specyfika rynków azjatyckich sprawia, że dla efektywnej pracy konieczna jest obecność na miejscu. Wpływ na to mają kwestie kulturowe, językowe oraz utrudnienia związane z pracą w tak odległej strefie czasowej. – Skala wyzwań na tych ogromnych rynkach jest przy tym na tyle duża, że uznaliśmy, że konieczne jest, aby być tam na stałe – mówi Andrzejczak. Pracę w filipińskim oddziale rozpocznie 15-osobowy zespół, kierowany przez dwóch przedstawicieli Hypermedia Isobar. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij