TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolejna edycja Projektu Packshot zakończona!

ANSWEAR.com co roku organizuje konkurs skierowany do scenografów i stylistów przestrzeni. Ta nowa specjalizacja, niezwykle popularna zagranicą, powoli, ale z rozmachem wdziera się do fotografii mody w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2016-07-26

Każda kolejna edycja konkursu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W tym roku, spośród prawie 500 zgłoszeń, jury w składzie m.in.: Michał Kuś (Glamour), Agnieszka Wacław (Ray-Ban) i Marcin Kulak (ANSWEAR.com) wybrało 15 najbardziej utalentowanych osób, które w wielkim finale walczyły o główną nagrodę.

Finaliści otrzymali zestaw 3 modeli okularów marki Ray-Ban: Clubround, Aviator i New Wayfarer, a ich zadaniem było stworzenie kreatywnych kompozycji produktowych z okularami w roli głównej. Kreatywność, pomysłowość i profesjonalizm nadesłanych prac przeszły najśmielsze oczekiwania jurorów. “Zależy nam na poszerzaniu horyzontów, inspirowaniu do zabawy modą, ale przede wszystkim na podnoszeniu standardów. ANSWEAR to bardzo dynamiczna marka, która czerpie z nowości w każdym obszarze, w jakim działa, od logistyki po wyraz artystyczny zawarty w komunikacji marki.” – mówi Marcin Kulak – Head of Stylists w ANSWEAR.com.

W konkursie zwyciężył Damian Szews – grafik i fotograf, którego koncepcja opierała się na wykorzystaniu w scenografii wyłącznie papieru i zaprezentowaniu zaskakujących możliwości, jakie daje ten materiał. Drugie miejsce zajął Robert Łosyk, artysta o nietuzinkowym podejściu do koncepcji, którego każda praca jest obrazem zapadającym głęboko w pamięć, a trzecie Paulina Kołaczek. ANSWEAR.com stale wspiera i inspiruje ludzi, dla których moda stała się pasją i sposobem na życie. Dlatego w przyszłym roku znów rozpocznie poszukiwanie młodych talentów i nowych sposobów prezentacji mody. Wszystkie tegoroczne prace konkursowe znajdują się na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj