Poznaj Polskę z nową aplikacją mobilną

Grupa Onet-RAS Polska wraz z partnerami Grupą PKP, PKP Intercity, Polską Organizacją Turystyczną oraz przy współpracy z Ministerstwem Rozwoju udostępniła nową aplikację Meet Poland, która jest praktycznym przewodnikiem po najpiękniejszych częściach i nieznanych zakątkach naszego kraju.
O autorze
1 min czytania 2016-07-28

Aplikacja jest dostępna w angielskiej wersji językowej i powstała z myślą o wszystkich podróżnych i turystach, którzy odwiedzą Polskę, w tym w trakcie nachodzących Światowych Dni Młodzieży. Aplikację można pobrać na urządzenia z systemem Android i iOS.

Meet Poland to nowoczesna wizytówka wszystkiego, czym Polska może się pochwalić. Polskie góry, lasy i jeziora, zabytkowe miasta i muzea z ich cennymi zbiorami, nowoczesne parki technologiczne i innowacyjne pomysły biznesowe, do tego kuchnia z daniami, jakich nie można znaleźć nigdzie indziej. To wszystko będzie łatwe do odkrycia dzięki informacjom zawartym w sześciu kategoriach:

  • Patrząc wstecz
  • Skarby natury
  • Polska w kalejdoskopie
  • W kręgu kultury i sztuki
  • Biznes i innowacje
  • Smakowita Polska

Aplikacja będzie cennym przewodnikiem nie tylko dla pielgrzymów przybywających na Światowe Dni Młodzieży, ale również dla wszystkich turystów spędzających w Polsce wakacje, czy wpadających na krótką weekendową wizytę. W aplikacji można znaleźć dużą liczbę tras prowadzących do nieoczywistych miejsc, które będą gratką dla wszystkich poszukiwaczy wrażeń, nie tylko tych z zagranicy.

„Nadchodzące Światowe Dni Młodzieży to doskonały moment, żeby zaprezentować aplikację, która pokaże Polskę w niestandardowy i ciekawy sposób. Szczególnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Ministerstwem Rozwoju, dzięki której jedna z kategorii aplikacji promuje Polskę jako kraj ogromnych możliwości biznesowych i innowacji” – mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby ułatwić użytkownikom dotarcie do każdego z opisywanych miejsc i atrakcji, w każdej z kategorii przygotowano gotowe propozycje wycieczek, które można po prostu wcielić w życie dzięki szczegółowym wskazówkom jak dotrzeć w konkretne miejsca. Dzięki temu będzie można poznać m.in. bogatą historię naszego kraju, czy spojrzeć na Polskę z innej strony, odkrywając np. miejsca, które stały się sceną dla międzynarodowych produkcji filmowych, szlaki zabytków UNESCO, obserwatoria dzikich ptaków, trasy kajakowe, dzikie plaże, czy trasy na których można spotkać żubry. Użytkownicy aplikacji mogą skorzystać z linku do strony PKP Intercity, na której m. in. sprawdzą dogodne połączenie kolejowe oraz cenę biletu, co znacznie uprości organizowanie podróży.

„Dzięki tej aplikacji nasi pasażerowie będą mogli poznać lepiej Polskę i przekonać się do jak wielu zakątków kraju można dotrzeć pociągami PKP Intercity. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w procesie tworzenia tego rozwiązania. Mamy nadzieję, że podróżni na nowo odkryją różne zakątki Polski” – mówi Beata Czemerajda, rzecznik PKP Intercity.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aplikację Meet Poland można pobrać ze sklepu:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uruchomienie aplikacji w polskiej wersji językowej jest planowane na jesień tego roku.