PGNiG Superliga prezentuje nowe logo

Zmiany w najwyższej klasie rozgrywkowej piłki ręcznej mężczyzn dotyczą nie tylko reformy systemu rozgrywek. PGNiG Superliga przedstawia swoje nowe logo.
O autorze
1 min czytania 2016-08-01

Nowe logo rozgrywek nawiązuje do idei, które towarzyszą nam przy tworzeniu ligi zawodowej: jedność, fair play, wspólnota celów. Postanowiliśmy zmienić wizerunek, aby dać sygnał, że chcemy wspólnie stworzyć najlepsze rozgrywki piłki ręcznej na świecie – powiedział prezes PGNiG Superligi Łukasz Gontarek.

Inspiracją do stworzenia formy był uścisk siedmioosobowej drużyny szczypiornistów. To częsty widok na boisku, kiedy piłkarze ręczni zbierają się w okręgu, aby wspólnie zmobilizować się do walki o zwycięstwo.

W pierwszym sezonie zawodowa PGNiG Superligi ma liczyć 14 zespołów. Mają one gwarancję, że przez trzy lata nie spadną do pierwszej ligi. Aby zostać akcjonariuszem PGNiG Superligi drużyny musiały spełnić kryteria sportowe i finansowe. Jednym z warunków było przedstawienie budżetu w wysokości co najmniej 1,5 miliona złotych.

Głównym sponsorem rozgrywek jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Spółka zapewniła wpływy na poziomie 18 milionów złotych w ciągu trzech lat. Profesjonalizacja ligi oznacza też przygotowanie spójnej koncepcji marketingowej, interesującej dla kolejnych sponsorów. Mowa o ujednoliceniu powierzchni reklamowych, czytelnym obrandowaniu hal, czy przyziemnych sprawach jak oficjalny napój rozgrywek – mówi Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży PGNiG Superligi Katarzyna Jędrachowicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zarząd PGNiG Superligi chce też zorganizować specjalne wydarzenia sportowe. Na start rozgrywek zaplanowany jest mecz otwarcia. W Ergo Arenie zmierzą się drużyny Wybrzeża Gdańsk oraz Vive Tauron Kielce. Na początku lutego, tuż przed startem wiosennej rundy rozgrywek, planowany jest Weekend Gwiazd, podczas którego rozegrany zostałby mecz gwiazd PGNiG Superligi.

Od tego sezonu wprowadzony zostaje nowy system rozgrywek. Powstają dwie grupy – granatowa i pomarańczowa. Do każdej z nich należeć będzie po siedem zespołów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sezon zakończy Gala PGNiG SUPERLIGI, podczas której uhonorowane zostaną najlepsze drużyny, trenerzy, zawodnicy i debiutanci.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się