Agencja Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Deloitte Digital przygotowała wakacyjną kampanię dla Pizza Hut

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) wakacyjną kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Smaki świata za 19,95 zł”. Celem akcji jest promocja nowych pizz, umocnienie wizerunku marki Pizza Hut jako eksperta w kategorii „pizza”, oraz wzmocnienie postrzegania jej jako brandu...

...przystępnego cenowo. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Startująca w lipcu kampania „Smaki świata za 19,95 zł” potrwa do 5 września br. - obejmuje zarówno kanały digital, jak i BTL (wszystkie restauracje sieci Pizza Hut z obsługą kelnerską, zaproszenia, ulotki etc.). Punktem wyjścia dla prac nad kampanią było wprowadzenie do oferty nowych potraw nawiązujących do globalnego trendu w kategorii food – czyli czerpanie inspiracji z kuchni świata. Celem akcji reklamowej jest wsparcie nowych, restauracyjnych produktów Pizza Hut oraz podkreślenie roli marki jako eksperta i innowatora w kategorii „pizza”.

Nowe produkty wprowadzone do oferty wakacyjnej to pizze: Tajska, Chińska, Indyjska, Hiszpańska i Polska; a także przystawki w tym Rolsy Prowansalskie oraz Kurczak Teriyaki.

Grupą docelową kampanii są przede wszystkim „młodzi dorośli”, w wieku 19-39 lat, mieszkający w miastach gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystający już z oferty sieci, jak i nie będący jej klientami.

Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w internecie, a także działań w kanałach Social Media. Agencja zajęła się również opracowaniem projektu zaproszeń, ulotek, standów, naklejek etc.

W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij