TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mazur i Mecenas dopingują polskich olimpijczyków

To wyjątkowo pracowite lato dla Mazura i Mecenasa – bohaterów marki Tyskie. Panowie, z powodzeniem, wznosili już toasty za sukces biało-czerwonych. Wsparcie najlepszych kibiców w historii dało nam ćwierć finał. Tym razem Mazur i Mecenas kibicować będą polskim olimpijczykom i wznosić za nich...
O autorze
1 min czytania 2016-08-01

…toasty najlepszym piwem w naszej historii.

Kolejna odsłona czterech spotów to kontynuacja kampanii „Tyskie – najlepsze w naszej historii”. Tym razem, na czas Igrzysk, Oberlejtnant Von Steina wstrzymuje swój pościg. Mazur i Mecenas, korzystając z chwili wytchnienia, zatrzymują się w karczmie, gdzie wraz ze swoją liczną kompanią kibicują i wspierają naszych. W finałowej scenie wznoszą toast – Panowie, za polskich olimpijczyków! Niech lecą biało-czerwoni a wracają złoci. Za zwycięstwo!

Telewizyjna premiera zaplanowana jest na 1 sierpnia. Łącznie widzowie będą mogli zobaczyć cztery spoty w których Mazur i Mecenas wznoszą toasty za: polskich olimpijczyków, piłkarzy ręcznych, siatkarzy oraz lekkoatletów. Działania promocyjne obejmują także kontynuację limitowanej serii opakowań z toastami oraz szeroką promocję w punktach sprzedaży. Na sklepowych półkach już można znaleźć dedykowane Igrzyskom Olimpijskim opakowania. „Za olimpijski ogień!”, „Za złoto dla zuchwałych”, „Za rzuty bez wyrzutów!”, „Za medale… I oby tak dalej!” – to tylko niektóre z propozycji zagrzewających do walki haseł. Opakowania zachowały biało-czerwony kolor, wizerunek Mazura i Mecenasa oraz hasło „Najlepsi kibice w historii, dla biało czerwonych, przy Tyskim. Najlepszym w naszej historii”. Limitowana edycja piwa Tyskie dostępna jest w puszkach oraz wielopackach. Kampania obejmuje także materiały OOH oraz działania w digitalu.

Kompania Tyskiego wznosi toast za naszych i prezentuje się w następującym składzie: agencja Bardzo oraz duetu KONQUBINAT – odpowiedzialni za kolejne spoty. Produkcja – studio Tank Production, udźwiękowienie studio JUICE, postprodukcja – Studio Platige. Agencja Saatchi&Saatchi odpowiedzialna za działania w digitalu, zakup mediów po stronie domu mediowego Zenith Optimedia, a działania PR po stronie agencji Q&A Communications. Toasty na opakowaniach powstały przy współpracy agencji: IQ Marketing, Bardzo i Delikatessen. Agencja IQ Marketing zadbała także o oprawę BTL w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty można obejrzeć pod linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing