Reklama dnia: Uwiecznianie jedzenia w czasach, gdy nie było telefonów komórkowych, czyli początki Instagrama według Ikei

Reklama dnia: Uwiecznianie jedzenia w czasach, gdy nie było telefonów komórkowych, czyli początki Instagrama według Ikei

Ikea żartuje ze współczesnego trendu fotografowania jedzenia ze wszystkich stron, zamiast po prostu cieszenia się tym, jak smakuje. Reklama pokazuje nam, jak taka mania mogłaby wyglądać w czasach, w których jeszcze nie było telefonów komórkowych, a wszystkie rzeczy uwieczniano na obrazach.

Ikea w swojej nowej niebanalnej reklamie przypomina nam, że w domu powinniśmy się relaksować wraz z bliskimi. Posiłek to nie zawody. Jego wygląd nie jest najważniejszy, ale to, że możemy nim cieszyć wraz z rodziną przy wspólnym stole. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Ikea nie po raz pierwszy przypomina nam, co w życiu naprawdę ważne. Pisaliśmy już o innej takiej reklamie w jednym z poprzednich odcinków naszego cyklu. Więcej informacji znajdziecie tutaj >>

PS 2

Cierpicie na manię fotografowania? Zobaczcie, jak Waszą pasję mogą odbierać inni - w tym Wasze drugie, umęczone połówki:

PS 3

Warto przypomnieć w tym miejscu również znany filmik McDonald’s, w którym gigant tłumaczy, dlaczego jedzenie w jego restauracjach nie wygląda tak jak na zdjęciach reklamowych.

Może w komentarzu wrzucicie nam zdjęcie swojego dzisiejszego obiadu? ;)

Przeczytajcie również poprzednie części Reklamy dnia

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij