UNIQUE ONE dla Totalizatora Sportowego

4 lipca ruszyła 8. edycja loterii Totalizatora Sportowego pod hasłem „Jest lato, jest LOTERIADA.”. Organizację loterii powierzono agencji UNIQUE ONE, która z powodzeniem organizuje ją już po raz siódmy.
O autorze
1 min czytania 2016-08-05

Akcja rozpoczęła się 4 lipca i potrwa do 31 sierpnia br. Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., odpowiada za organizację i kompleksową obsługę loterii, a także przygotowanie strony www.loteriada.pl w wersji stacjonarnej i mobilnej oraz obsługę infolinii loterii.

Warunkiem wzięcia udziału w LOTERIADZIE, która w tym roku ma charakter instant–win jest dokonanie zakupu gry lub loterii z portfela Totalizatora Sportowego: Lotto, Plus, Mini Lotto, Multi Multi, Multi Multi Plus, Keno, Kaskada, Zdrapki, Ekstra Pensja, Super Szansa. Następnie uczestnik po odbiorze kuponu Loteriady może od razu sprawdzić w kolekturze lub na stronie www.loteriada.pl, czy wygrał. Jeśli Uczestnik odnalazł swój kod, musi skontaktować się z infolinią loterii pod nr (22) 549 30 00. Ma na to czas do 5 września 2016 r. Uczestnik musi pamiętać o zachowaniu kuponu Loteriady.

W LOTERIADZIE do wygrania jest łącznie 285 nagród, w tym: 120 tabletów (Lenovo Tab 3), 60 smartfonów (Lenovo Moto X), 47 smartwatchów (Lenovo Moto 360), 40 notebooków (Lenovo IdeaPad) i aż 18 samochodów Mercedes-Benz Klasa A.

Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowano m.in. spot telewizyjny oraz radiowy, materiały BTL oraz działania on-line (display i www).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing