Startuje nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”

Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.

Celem aktywności realizowanych pod hasłem „Anatol. Klasyka poranka” jest wzmocnienie świadomości marki Anatol oraz dotarcie z produktem do młodszej grupy docelowej. Spoty i billboardy promują całą rodzinę kaw zbożowych Anatol, zarówno trzy warianty kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Harmonia (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem), jak i linię klasycznych kaw w saszetkach z nowością – Anatol 5 zbóż. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii internetowej zaplanowano wyświetlenia billboardów w głównych portalach kobiecych, kulinarnych, parentingowych i z segmentu people. 15-sekundowe spoty pojawią się w serwisach Agory, Onetu, TVN-u i platformie YouTube. Spoty można zobaczyć przed i w trakcie emisji materiałów video. 

Kampania radiowa obejmie aktywności w RMF FM i RMF Classic. W jej ramach przewidziano sponsoring konkursów antenowych i audycji „Śniadanie Mistrzów”.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Brand Support. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.   

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij