SM MLEKPOL wybrała agencję

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SM MLEKPOL wybrała agencję

Rozstrzygnięto przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa.

Spośród sześciu agencji, SM MLEKPOL wybrała Leo Burnett. Jak podkreśla Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL, Leo Burnett najtrafniej odpowiedziała na brief przedstawiony przez spółdzielnię. SM MLEKPOL wybrała kreatywny koncept oparty o badania konsumenckie. Umowa dotyczy projektu związanego z kampanią reklamową jednego z produktów marki Łaciate. Szczegóły wkrótce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij