Buzz. dla TchiboCard

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Buzz. dla TchiboCard

Agencja Buzz., właściciel platformy Rekomenduj.to rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla Tchibo. W akcję zaangażowano już 25 tysięcy Ambasadorów. To jedna z największych kampanii marketingu rekomendacji w Polsce.

Do kampanii zaproszono konsumentów społeczności Rekomenduj.to, którzy będą odwiedzać sklepy Tchibo i zachęcać znajomych do dołączenia do klubu TchiboCard. Za każdą zarejestrowaną z ich polecenia osobę, otrzymają atrakcyjne zniżki. Dodatkowo podczas każdorazowej wizyty w sklepie będą mogli wspólnie ze znajomymi wypić pyszną kawę i porozmawiać o ofercie TchiboCard. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każdy, kto dołączy do klubu w ten sposób, będzie mógł rekomendować go swoim znajomym na podobnych zasadach. Rekomenduj.to będzie inspirować i angażować konsumentów także do działań w social mediach, budując buzz wokół marki. 

Tchibo ma unikalny model biznesowy, który łączy najwyższej jakości kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Więcej informacji na: www.tchibo.com/pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij