Reklama dnia: KFC podkreśla swoją szybkość przez specjalne, limitowane opakowania - zobaczcie ich oryginalny design!

Reklama dnia: KFC podkreśla swoją szybkość przez specjalne, limitowane opakowania - zobaczcie ich oryginalny design!

KFC to w Tajlandii jeden z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się brandów. Marka postanowiła uczcić i jednocześnie podkreślić swoją szybkość poprzez specjalne limitowane opakowania.

Z jednej strony kubełków wszystko wygląda tak jak wcześniej. Z drugiej jednak pojawił się oryginalny i dający optyczne złudzenie ruchu wzór. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zobaczcie sami i dajcie znać w komentarzach, czy podoba Wam się ten pomysł: 

PS

Oryginalnym opakowaniem zachwycała niegdyś Coca-Cola:

Coca-Cola ma również na swoim koncie butelkę zrobioną z lodu, o której pisaliśmy w innym odcinku naszego cyklu.

PS 2

Pisaliśmy niedawno o świetnym pomyśle marki Orangina. Zobaczcie, jak za pomocą opakowania można wymóc na użytkownikach pożądane zachowanie. Cały materiał znajdziecie tutaj >>

PS 3

W tyle nie pozostaje także Beck - z jego kapslem można kręcić video w technologii 360°. Zobaczcie tutaj >>

PS 4 

Na koniec dwa zdecydowanie warte uwagi pomysły McDonald’s. Pierwszy z nich to specjalne pudełko dla cyklistów: 

O drugim pomyśle pisaliśmy w naszej Reklamie dnia. Cały materiał pod linkiem: Reklama dnia: wirtualna rzeczywistość z... pudełka Happy Meal

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij