„Biesiadujmy po naszymu”, czyli po śląsku! Tyskie zaprasza na Beerfest 2016

Tyskie już szesnasty raz jest organizatorem największej piwnej biesiady w Polsce. Tegoroczny Beerfest odbędzie się pod hasłem „Biesiadujmy po naszymu” 26 – 28.08 w Parku Śląskim w Chorzowie.
O autorze
1 min czytania 2016-08-10

Na scenach zaprezentują się m.in. Miuosch, L.U.C, Elektryczne Gitary, Vavamuffin, Piersi, Gooral i Grubson. Beerfest będzie wsparty silną kampanią w mediach.   

„Tyskie to piwo ze Śląska i dlatego specjalnie z myślą o Ślązakach od szesnastu lat, organizuje Beerfest. Wspólne biesiadowanie w ostatni weekend sierpnia to już nasza tradycja, kiedy wszyscy, niezależnie od wieku, spotykamy się w Parku Śląskim. Na tegorocznym Beerfescie nie zabraknie tego, co składa się na udaną śląską biesiadę – muzyki, doskonałego piwa prosto z browaru, humoru, tańca i dobrego jedzenia.” – mówi Mateusz Piłat, Tyskie, Kompania Piwowarska i dodaje: „Ślązacy biesiadują na rozmaite sposoby i dlatego na Beerfeście każdy znajdzie coś dla siebie. Czeka różnorodna muzyka na dwóch scenach – głównej i w namiocie biesiadnym. Ostatni weekend sierpnia 26-28.08 warto spędzić w Parku Śląskim na największej piwnej biesiadzie w Polsce.”  

Na uczestników czeka namiot biesiadny, w którym wystąpią najbardziej znani śląscy artyści: Mirosław Szołtysek,

De Silvers, Masztalscy, Krzysztof Hanke czy Damian Holecki. Poza regionalnymi gwiazdami, na scenie głównej wystąpią również artyści z różnych gatunków muzycznych m.in. Elektryczne Gitary, Miuosh, Vavamuffin, L.U.C, Grubson, Piersi oraz wielu innych wykonawców. Dodatkowo przygotowane są: Strefa Wyzwań Tyskiego, Balon Widokowy, Muzeum Tyskich Browarów Książęcych i Strefa Piwnych Specjalności oraz Lunapark. Na terenie Beerfestu pojawią się też food trucki z całej Polski. Wstęp na Beerfest jest bezpłatny.   

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Beerfest 2016 zostanie wsparty silną kampanią OOH, w TV oraz w mediach regionalnych (prasa, radio i on-line). W połowie lipca rozpoczęło się wsparcie w sklepach oraz lokalach gastronomicznych promocją konsumencką, dzięki której za zakup 10 Tyskich, można zdobyć kufel z limitowanej, Beerfestowej edycji. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Agencja Bardzo (ATL), Saatchi & Saatchi (Digital), ZenithOptimedia (zakup mediów), Tailor Made PR (działania Pr),  Stage Art & World Media (Event) 

Więcej szczegółów na stronie: beerfest.com.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się