KIA stawia na rozwiązania mobilne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KIA stawia na rozwiązania mobilne

Trwa kampania reklamowa marki KIA wspierająca promocję najnowszego modelu KIA cee’d. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się na włączenie do działań reklamowych zaawansowanej kreacji typu Rich Media emitowanej w mobilnym internecie.

Realizowana przez agencję mobile marketingu Mobext kampania, nawiązuje do trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2012™, sponsorowanych przez KIA. Kampania wykorzystuje formaty Rich Mediowe. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii Rich Media udało nam się umieścić w obrębie bannera prostą grę, widok samochodu 360°, galerię zdjęć i lokalizator salonów dealerskich KIA, co umożliwia poznawanie zalet najnowszego modelu KIA cee’d bez konieczności przenoszenia się na dedykowaną stronę mobilną czy ściągnięcia aplikacji. Do tej pory rozbudowane bannery flashowe z powodzeniem wykorzystywane były przez marki w kampaniach internetowych, ale dzięki technologii HTML5 teraz jest to możliwe również na urządzeniach mobilnych, które pozwalają na dużo więcej np. lokalizację i bezpośrednie połączenie z najbliższym punktem sprzedaży – mówi Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Mobext Polska.

Video prezentujące możliwości aplikacji:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij