TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Restauracje SUBWAY® z nowym logotypem i symbolem marki!

SUBWAY®, największa sieć restauracji z sandwiczami na świecie, śmiało zaprezentował swoje odświeżone kultowe logo oraz nowy, wyrazisty symbol marki. Nowy logotyp po raz pierwszy został pokazany amerykańskim widzom w USA 5 sierpnia w piątkowym telewizyjnym bloku reklamowym.
O autorze
1 min czytania 2016-08-10

Od 2017 roku będzie go można zobaczyć na materiałach sieci na całym świecie. 

Stworzenie nowego logo i symbolu to kolejny etap w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem SUBWAY® Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu. Uznanie SUBWAYA® za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór przez dzisiejszych wymagających konsumentów oraz możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych były niezbędne, aby zrobić kolejny krok w rozwoju marki. „Jesteśmy

w trakcie dynamicznej zmiany, której celem jest zaspokojenie potrzeb naszych gości, których gusta wciąż sie zmieniają” – mówi Suzanne Greco, prezes i CEO firmy SUBWAY®. 

„Marka SUBWAY® jest rozpoznawalna na całym świecie. Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem, łatwiej jest także myśleć o niej w sposób innowacyjny. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki.”  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pomocą odważnego, świeżego, nowoczesnego designu nowy projekt uchwyca kwintesencję marki. Pierwotne kolory zostały dostosowane do współczesnych realiów i potrzeb tak, by logo dostosowane było do wymagań wszystkich platform komunikacyjnych.

Symbol to nowy atut brandu – kultowe strzałki zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on ideę marki: strzałki symbolizują możliwość wyboru, którą SUBWAY® w swoich restauracjach na calym świecie zapewnia każdego dnia swoim gościom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dwa nowe filmy promocyjne, w których po raz pierwszy widoczne jest nowe logo to  „Clean Slate” oraz „Everyone. Produkcje zostały wyemitowane w amerykańskiej telewizji 5 sierpnia podczas najlepszego czasu antenowego. Reklamy zamieszczono także w mediach społecznościowych. Filmy promują i zwracają uwagę na postawę życiową określaną za pomocą hashtagu #SearchforBetter (#SzukajLepszego), podkreślają też rolę SUBWAYA® w poszukiwaniach lepszej jakości.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowe logo i symbol oraz inne, dodatkowe elementy wizualne, pojawią się we wszystkich restauracjach SUBWAY®, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych na całym świecie na początku 2017 roku.