Restauracje SUBWAY® z nowym logotypem i symbolem marki!

SUBWAY®, największa sieć restauracji z sandwiczami na świecie, śmiało zaprezentował swoje odświeżone kultowe logo oraz nowy, wyrazisty symbol marki. Nowy logotyp po raz pierwszy został pokazany amerykańskim widzom w USA 5 sierpnia w piątkowym telewizyjnym bloku reklamowym.
O autorze
1 min czytania 2016-08-10

Od 2017 roku będzie go można zobaczyć na materiałach sieci na całym świecie. 

Stworzenie nowego logo i symbolu to kolejny etap w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem SUBWAY® Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu. Uznanie SUBWAYA® za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór przez dzisiejszych wymagających konsumentów oraz możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych były niezbędne, aby zrobić kolejny krok w rozwoju marki. „Jesteśmy

w trakcie dynamicznej zmiany, której celem jest zaspokojenie potrzeb naszych gości, których gusta wciąż sie zmieniają” – mówi Suzanne Greco, prezes i CEO firmy SUBWAY®. 

„Marka SUBWAY® jest rozpoznawalna na całym świecie. Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem, łatwiej jest także myśleć o niej w sposób innowacyjny. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki.”  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pomocą odważnego, świeżego, nowoczesnego designu nowy projekt uchwyca kwintesencję marki. Pierwotne kolory zostały dostosowane do współczesnych realiów i potrzeb tak, by logo dostosowane było do wymagań wszystkich platform komunikacyjnych.

Symbol to nowy atut brandu – kultowe strzałki zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on ideę marki: strzałki symbolizują możliwość wyboru, którą SUBWAY® w swoich restauracjach na calym świecie zapewnia każdego dnia swoim gościom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dwa nowe filmy promocyjne, w których po raz pierwszy widoczne jest nowe logo to  „Clean Slate” oraz „Everyone. Produkcje zostały wyemitowane w amerykańskiej telewizji 5 sierpnia podczas najlepszego czasu antenowego. Reklamy zamieszczono także w mediach społecznościowych. Filmy promują i zwracają uwagę na postawę życiową określaną za pomocą hashtagu #SearchforBetter (#SzukajLepszego), podkreślają też rolę SUBWAYA® w poszukiwaniach lepszej jakości.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowe logo i symbol oraz inne, dodatkowe elementy wizualne, pojawią się we wszystkich restauracjach SUBWAY®, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych na całym świecie na początku 2017 roku.