TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biuro w zasięgu ręki

Firma farmaceutyczna AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o. zajmuje trzy piętra w biurowcu „Postępu 14” na warszawskim Mokotowie. Ważnym elementem aranżacji siedziby o tak dużej powierzchni był czytelny system informacji wizualnej. Projekt i wykonanie oznaczeń nawigacyjnych powierzono...
O autorze
1 min czytania 2016-08-11

…doświadczonemu zespołowi Advertis.

W proces tworzenia nowej aranżacji biura od samego początku zaangażowani byli pracownicy AstraZeneca. Zespół projektowy zajmujący się przeprowadzką po stronie AstraZeneca położył nacisk na to, by stworzyć miejsce, w którym wszyscy będą czuć się dobrze, które zmienia się nie tylko na oczach pracowników, lecz także z ich udziałem. Autorem projektu wnętrz jest pracownia architektoniczna Massive Design.

Każdemu z pięter przyporządkowana została nazwa, która stanowi motyw przewodni identyfikacji wizualnej. Piktogramy symbolizujące krajobrazy nadmorskie, górskie i mazurskie umieszczone zostały na okleinach drzwi na każdym z pięter.

Wykonaliśmy łącznie ponad 250 sztuk oznaczeń, w tym prawie 60 sztuk podwieszanych tablic informujących o nazwach działów i rodzajach pomieszczeń. Pozostałe nośniki pełnią funkcje nawigacyjne – wskazują kierunek do poszczególnych części biura – mówi Paweł Gardasiewicz, Przewodniczący Rady Nadzorczej Advertis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nośniki informacji wizualnej utrzymane są w ciepłych kolorach dopasowanych do mebli oraz fototapet pokrywających ściany. Dodatkowo w eksponowanych punktach ciągów komunikacyjnych umieszczone zostały tablice z planem biura. Ta sama mapa prezentująca układ pomieszczeń zawarta została w specjalnej aplikacji mobilnej utworzonej przez zespół Advertis. Dzięki temu rozwiązaniu każdy pracownik ma w zasięgu ręki dostęp do układu pomieszczeń i w dowolnej chwili może z poziomu telefonu sprawdzić najkorzystniejszą ścieżkę do konkretnego działu.

Przestrzeń jest oswojona i doskonale odpowiada naszym potrzebom, co przekłada się na jakość współpracy i atmosferę w zespole – mówi Anna Dukaczewska, jeden z pracowników AZ zaangażowanych w projekt przygotowania wystroju biura.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Układ przestrzeni oraz jej adekwatne oznakowanie to elementy, które zdecydowanie ułatwiają komunikację w biurze. Warto zatem pamiętać o detalach, a samych pracowników angażować w proces tego typu zmian.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się