Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Plush i Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rozdają bonusy

Plush rozdaje bonus za rejestrację numeru, dzięki któremu klienci Plush na kartę mogą otrzymać 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy.
O autorze
1 min czytania 2016-08-11

W najnowszej kampanii, Plush wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rejestrują numery na kartę rozdając bonusy: 50 GB internetu i 500zł na rozmowy i smsy.

Wszystkie ich działania można śledzić na snapchatowym kanale @sucharcodzienny, a także na profilach Plusha oraz Suchara Codziennego na Instagramie oraz Facebooku. Dodatkowo w nowym formacie Instagram Stories będzie można zobaczyć kulisy kręcenia snapów oraz wiele zabawnych sytuacji z planu. W kampanii w charakterystyczny dla siebie sposób Plush wraz z Sucharem Codziennym zachęcają do obowiązkowej rejestracji numerów na kartę.

Z bonusów mogą skorzystać wszyscy klienci Plush – nie ma znaczenia kiedy karta została zarejestrowana. W przypadku niezarejestrowanego numeru, aby otrzymać bonus Plush na kartę, należy zarejestrować posiadaną kartę SIM. W dalszym kroku należy wysłać darmowego SMSa o treści RWK na numer 80110.

Numer można zarejestrować w każdym salonie sieci Plus oraz w jednym z 1800 kiosków Ruchu, a także w sklepach sieci Neonet na terenie całego kraju – trzeba zabrać ze sobą kartę SIM oraz dokument tożsamości. Ponadto klienci, którzy posiadają już umowę w sieci Plus lub zarejestrowany numer „na kartę”, mogą od 1 sierpnia br. zarejestrować swojego prepaida za pomocą bezpłatnego SMS-a na numer 80106. Więcej informacji na temat rejestracji numerów prepaid znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną aktywacji oraz komunikację w social mediach odpowiada Vizeum Polska wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing