Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Clipatize zrealizowało kolejny projekt dla Airbusa

Clipatize zrealizowało wideo dla firmy Airbus Defense and Space, na potrzeby konferencji ESRI Geographic Information Systems która odbywała się na przełomie lipca i sierpnia tego roku w San Diego, w USA. Konferencja ta jest jednym z największych i najważniejszych wydarzeń poświęconych systemom...
O autorze
1 min czytania 2016-08-11

…informacji przestrzennej (GIS).

Przygotowane przez Clipatize wideo było wykorzystane w kampanii promującej udział Airbusa w tegorocznej konferencji oraz otwierało prezentację firmy podczas samego wydarzenia. W trwającej przez tydzień w San Diego konferencji wzięło udział 16 tys. osób, zorganizowano 300 moderowanych sesji oraz 450 godzin warsztatów. To jedna z najważniejszych, jeżeli nie najważniejsza impreza branżowa skupiająca producentów, inwestorów i klientów zainteresowanych branżą systemów informacji przestrzennej (GIS).

„To drugi z projekt, jaki mieliśmy okazję wykonać dla Airbusa. Co szczególnie nas cieszy to fakt, że tym razem inicjatywa wyszła od naszego klienta, który sam zwrócił się do nas z prośbą o współpracę. To dla nas wielkie wyróżnienie i satysfakcja, bo praca którą wcześniej wykonaliśmy spotkała się z uznaniem.” – mówi Mara Puacz, Content Director w Clipatize i dodaje: „Bardzo lubimy pracować z klientami z sektora B2B i nad naprawdę trudnymi projektami, takimi jak lotnictwo czy inżynieria, więc Airbus to dla nas wymarzony klient.”

Wideo przygotowanie na potrzeby tegorocznej konferencji miało podkreślać innowacyjny charakter projektów i badań prowadzonych przez Airbus D&S w obszarze komunikacji systemów satelitarnych i technologii kosmicznej. Przy produkcji wideo zespół Clipatize zastosował technikę animacji 2D oraz dynamiczną narrację, której zadaniem było pokazanie Airbusa jako pioniera w technologii kosmicznej i roli jaką innowacje tej firmy odgrywają w życiu większości z nas.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej poprzedni, pierwszy projekt zrealizowany dla Airbusa w technice 3D.

Słuchaj podcastu NowyMarketing