…informacji przestrzennej (GIS).
Przygotowane przez Clipatize wideo było wykorzystane w kampanii promującej udział Airbusa w tegorocznej konferencji oraz otwierało prezentację firmy podczas samego wydarzenia. W trwającej przez tydzień w San Diego konferencji wzięło udział 16 tys. osób, zorganizowano 300 moderowanych sesji oraz 450 godzin warsztatów. To jedna z najważniejszych, jeżeli nie najważniejsza impreza branżowa skupiająca producentów, inwestorów i klientów zainteresowanych branżą systemów informacji przestrzennej (GIS).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„To drugi z projekt, jaki mieliśmy okazję wykonać dla Airbusa. Co szczególnie nas cieszy to fakt, że tym razem inicjatywa wyszła od naszego klienta, który sam zwrócił się do nas z prośbą o współpracę. To dla nas wielkie wyróżnienie i satysfakcja, bo praca którą wcześniej wykonaliśmy spotkała się z uznaniem.” – mówi Mara Puacz, Content Director w Clipatize i dodaje: „Bardzo lubimy pracować z klientami z sektora B2B i nad naprawdę trudnymi projektami, takimi jak lotnictwo czy inżynieria, więc Airbus to dla nas wymarzony klient.”
Wideo przygotowanie na potrzeby tegorocznej konferencji miało podkreślać innowacyjny charakter projektów i badań prowadzonych przez Airbus D&S w obszarze komunikacji systemów satelitarnych i technologii kosmicznej. Przy produkcji wideo zespół Clipatize zastosował technikę animacji 2D oraz dynamiczną narrację, której zadaniem było pokazanie Airbusa jako pioniera w technologii kosmicznej i roli jaką innowacje tej firmy odgrywają w życiu większości z nas.
Poniżej poprzedni, pierwszy projekt zrealizowany dla Airbusa w technice 3D.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing