Mój Carrefour 2.0 – nowa odsłona aplikacji mobilnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mój Carrefour 2.0 – nowa odsłona aplikacji mobilnej

Carrefour Polska udostępnił klientom swoją aplikację mobilną Mój Carrefour w nowej odsłonie. Użytkownicy zyskają m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi, odświeżony interfejs i funkcję wyszukiwania sklepów według geolokalizacji.

Od 15 sierpnia br. klienci Carrefour Polska mogą pobierać na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS nową wersję bezpłatnej aplikacji Mój Carrefour. Od teraz użytkownicy mogą zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracowniczą), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour będzie platformą dla wielu atrakcyjnych ofert handlowych. Dołożyliśmy starań, aby zapewnić użytkownikom intuicyjne korzystanie z programu, a przede wszystkim zadbaliśmy o szybkość i wygodę korzystania z kuponów rabatowych podczas dokonywania zakupów – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska. – Mój Carrefour to program lojalnościowy nowej generacji, będący częścią długofalowej strategii rozwoju cyfrowego firmy. Planujemy stałą pracę nad rozwojem aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy.

Najważniejszą funkcją nowej aplikacji jest możliwość rejestracji do programu lojalnościowego i generowanie elektronicznych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych. Dzięki aplikacji klienci zapoznają się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także będą mogli samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Podczas dokonywania płatności przy kasie wystarczy, że klient poda kasjerowi swoją kartę lojalnościową zapisaną w aplikacji. Rabaty zostaną naliczone automatycznie, a cała operacja jest bardzo prosta i szybka.

Klienci mogą wybierać spośród dostępnych zniżek na wiele atrakcyjnych produktów. Wśród nich znajdują się, między innymi, szeroki asortyment dla klientów w wieku od 18 do 40 lat, oferta najważniejszych i najpopularniejszych marek, produkty sezonowe, a także wielopaki i opakowania rodzinne. Dzięki temu użytkownicy będą  mieć szeroki wybór produktów z rabatem.

Dzięki przypisaniu kuponów bezpośrednio do karty klienta korzystanie z aplikacji Mój Carrefour jest wygodne i intuicyjne. Użytkownicy mogą otrzymywać notyfikacje typu "push" z informacjami o nowych kuponach oraz przypomnieniami o dacie wygaśnięcia aktywowanych zniżek. Ponadto klienci odnajdą mapę sklepów z adresami oraz informacje o swoim profilu.

Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij