TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Olimpijskie kreacje – Igrzyska Olimpijskie w reklamie

Olimpijskie kreacje – Igrzyska Olimpijskie w reklamie
Igrzyska Olimpijskie w Rio kończą się za kilka dni. To jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych przyciąga uwagę nie tylko widzów, ale i marek, które starają się wykorzystać je w swoich kampaniach. Przedstawiamy przegląd tegorocznych reklam nawiązujących do Igrzysk Olimpijskich i zmagań sportowców
O autorze
1 min czytania 2016-08-16

Na tegorocznych Igrzyskach Olimpijskich po raz pierwszy pojawi się reprezentacja Republiki Sudanu Południowego. W związku z tym Samsung postanowił uczcić ten moment i przygotował niezwykłą kampanię „The Chant”, w której pokazuje przygotowania do Igrzysk 19 letniej sudańskiej biegaczki Margret Rumat Rumat Hassan.

Oficjalnym napojem izotonicznym Igrzysk Olimpijskich w Rio jest Powerade. W związku z tym marka stworzyła kampanię reklamową „The Power Of Blue Blood” przedstawiającą sportowców, którzy z poświęceniem i ogromnym wysiłkiem dążą do zwycięstwa na Igrzyskach. Są oni przyrównani do średniowiecznych rycerzy, którzy także walczyli o zwycięstwo, poświęcając na przygotowania do walki całe swoje życie.

P&G wypuściło w tym roku kolejny spot z serii „Thank You, Mom”, w którym ponownie nawiązuje do Igrzysk Olimpijskich i pokazuje, jak istotna jest matka w życiu sportowców.

Jeden z najbardziej utalentowanych pływaków Michael Phelps, który na Igrzyskach Olimpijskich zdobył łącznie ponad dwadzieścia złotych medali, kończy sportową karierę. Marka Under Armour w swojej reklamie postanowiła pokazać przygotowania pływaka do jego ostatnich, tegorocznych Igrzysk Olimpijskich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A jak wygląda trening damskiej reprezentacji USA w gimnastyce?

Także Visa stworzyła w tym roku swoją reklamę związaną z Igrzyskami Olimpijskimi. W spocie ukazana została podróż kilkunastu sportowców z różnych krajów na zawody w Rio. Oczywiście podczas podróży niezbędna była karta Visa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gillete w swojej olimpijskiej reklamie także postanowiło pokazać zmagania sportowców, ich ciężką drogę na szczyt i walkę z przeciwnościami i słabościami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak wyglądały początki kariery Usaina Bolta? Gatorade opowiedział historię biegacza w formie animowanego filmu.

Amerykański przewoźnik United Airlines od ponad 35 lat współpracuje z reprezentacją USA. Aby podkreślić swoje zaangażowanie w występ reprezentacji na Igrzyskach Olimpijskich marka stworzyła kreację „One Journey. Two teams” przedstawiającą pracowników firmy, którzy w niecodzienny sposób pomagają sportowcom dotrzeć na czas do samolotu i na zawody.

Igrzyska Olimpijskie zwierząt? Zobaczcie trailer tegorocznych zawodów w Rio przygotowany przez BBC Sport.

Więcej przykładów reklam związanych z Igrzyskami Olimpijskimi poniżej: