„Wyszeruj swoje organy” – spot K2 dla Dawca.pl

Dziś rusza nowa akcja kampanii społecznej Dawca.pl pod hasłem „Wyszeruj swoje organy”. Agencja K2 przygotowała spot uświadamiający młodym ludziom wagę transplantacji i zachęcający do podpisywania oświadczeń woli.
O autorze
0 min czytania 2016-08-17

W Polsce na przeszczep czeka aktualnie ponad 1700 osób, a wciąż brakuje organów i krwi. Koordynatorzy kampanii Dawca.pl z pomocą K2 postanowili zaktywizować młodych ludzi. Agencja opracowała krótki materiał filmowy, który uwzględnia zachowania młodych ludzi i ich sympatię do „szerowania” rozmaitych treści w social mediach. Spot „Wyszeruj swoje organy” zachęca do podzielenia się z innymi czymś bardziej wartościowym niż tylko zdjęcia i zabawne filmiki z wakacji. Akcja przekonuje, że podpisanie oświadczenia woli wymaga niewiele wysiłku, a może uratować komuś życie. Spot można od dziś oglądać na wszystkich profilach społecznościowych kampanii Dawca.pl.