Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Robert Antolak zasilił dział kreacji VML Poland

Do warszawskiego zespołu agencji VML Poland dołączył Robert Antolak, który objął stanowisko Senior Art Directora. W branży od ponad 10 lat. Poprzednio pracował jako Senior Interactive Art Director w DDB&tribal.
O autorze
0 min czytania 2016-08-19

Robert Antolak jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale marketingu i systemów identyfikacji wizualnej.  

Doświadczenie zbierał w takich agencjach jak Peppermint, McCANN Ericson MRM, FireFly, Ars Thanea czy DDB&tribal. 

Współtworzył kampanie: BPH – Zwykły Bohater, Coca-Cola/Burn – Burning Heads, Discovery Channel – Thrill of Discovery, McDonald’s: Ja i mój BigMac, Do maka na kurczaka czy Mam smaka na maka.  

Najważniejsi klienci: Coca-Cola, Wedel, Burger King, KFC, Orange, BPH, Nutricia, Discovery Channel, McDonald‘s, Rama, Flora, Algida.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj