Michał Łukawski w SYZYGY Warsaw. Objął stanowisko client service directora

Michał Łukawski stanął na czele działu client service w SYZYGY Warsaw. Do jego obowiązków należy zarządzanie działem obsługi klienta oraz rozwój kompetencji w zespołach. Z branżą reklamową jest związany od 2006 r.
O autorze
0 min czytania 2016-08-22

Przez ostatnie sześć lat Łukawski pracował w agencji DDB&tribal, gdzie aktywnie uczestniczył w tworzeniu jej struktury, poszerzając kompetencje digitalowe oraz działając w obszarze new business. Jako group account director w DDB&tribal Łukawski pracował dla takich klientów jak Unilever (Big Milk, Carte d’Or, Flora, Kasia,  Lipton), Allegro, Finlandia Vodka, mBank, Delecta, Mars (Kitekat, Pedigree), Enel-Med, KPMG, Stadion Narodowy. 

Wcześniej w Hypermedia, jako Interactive product manager, odpowiadał za rozwój marek Pampers oraz Pantene po stronie klienta, a w agencji jako account executive pracował dla Pampers, Head&Shoulders, Herbal Essences, Always, Lenor, Vizir oraz Panasonic.  

Do SYZYGY Warsaw dołączył na początku sierpnia br.

SYZYGY Warsaw: www.syzygy.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się