Przystosowano je w taki sposób, aby użytkownicy parku mogli zsynchronizować z nimi swoje telefony.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Odległość od jednego do drugiego przystanku stała się odcinkiem do biegów. Uzyskany wynik wyświetlał się na przystanku. Osoba, która uzyskała najlepszy czas, mogła zobaczyć swoją podobiznę na wiacie – przynajmniej dopóki ktoś nie pobił jej rekordu.
Zobaczcie sami:
O interaktywnych billboardach pisaliśmy naprawdę dużo. Przeczytajcie artykuł Jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie powinien Wam również umknąć tekst o pomysłowej kampanii Snickersa z Marilyn Monroe – do zobaczenia tutaj >>.
Nie przegapcie też kampanii promocyjnej filmu Batman vs Superman, której każdy mógł się na chwilę stać prawdziwym superbohaterem. Cały materiał tutaj >>.
PS 2
Na koniec zobaczcie, co Puma przygotowała, żeby pomóc biegaczom w biciu rekordów. Pisaliśmy o tym tutaj >>
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!