Reklama dnia: Przystanek, który motywuje biegaczy do bicia rekordów

Reklama dnia: Przystanek, który motywuje biegaczy do bicia rekordów

Jak zmotywować biegaczy do wzajemnej rywalizacji? Okazuje się, że jest na to prosty sposób. W popularnym wśród trenujących parku w Brazylii wykorzystano do tego dwa przystanki.

Przystosowano je w taki sposób, aby użytkownicy parku mogli zsynchronizować z nimi swoje telefony.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odległość od jednego do drugiego przystanku stała się odcinkiem do biegów. Uzyskany wynik wyświetlał się na przystanku. Osoba, która uzyskała najlepszy czas, mogła zobaczyć swoją podobiznę na wiacie - przynajmniej dopóki ktoś nie pobił jej rekordu. 

Zobaczcie sami:

PS

O interaktywnych billboardach pisaliśmy naprawdę dużo. Przeczytajcie artykuł Jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie

Nie powinien Wam również umknąć tekst o pomysłowej kampanii Snickersa z Marilyn Monroe - do zobaczenia tutaj >>.

Nie przegapcie też kampanii promocyjnej filmu Batman vs Superman, której każdy mógł się na chwilę stać prawdziwym superbohaterem. Cały materiał tutaj >>. 

PS 2

Na koniec zobaczcie, co Puma przygotowała, żeby pomóc biegaczom w biciu rekordów. Pisaliśmy o tym tutaj >> 

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij