Reklama dnia: Co ma Ci po powiedzenia Marilyn Monroe? Kolejna pomysłowa odsłona kampanii Snickersa

Reklama dnia: Co ma Ci po powiedzenia Marilyn Monroe? Kolejna pomysłowa odsłona kampanii Snickersa
W kwietniu w Nowym Jorku stanął niezwykły interaktywny billboard. Na przechodniów spoglądała z niego Marilyn Monroe wyjęta jak żywa z legendarnej sceny „Słomianego wdowca”.
O autorze
1 min czytania 2016-06-06

Jednak, gdy kamera zarejestrowała, że ktoś wpatruje się w billboard zbyt długo, obraz nagle się zmieniał…

 Zobaczcie koniecznie – naprawdę warto!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja jest kontynuacją cieszącej się dużą popularnością reklamy video:

PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie kreacje powstały zaś w ramach świetnej kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. Inne wybrane reklamy z tego cyklu:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się





PS 3

Kilka słów na temat innej, bardzo pomysłowej odsłony kampanii tutaj >>

PS 4

To również powinniście obejrzeć 😉

PS 5

Sporo pisaliśmy już o ciekawych przykładach interaktywnych billboardów. Zobaczcie koniecznie cały artykuł na ten temat >>

PS 6

Także Reebok aktywizował przechodniów za pomocą interaktywnych billboardów. Więcej na ten temat tutaj >>

PS 7

Tym razem nie billboard, ale lustro – świetna i mocna kampania przeciwko pijanym kierowcom. Więcej w artykule >>

PS 8

Na koniec interaktywne zabawy z Kit Kat:

A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!