Łowicz gotowy na łowy!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łowicz gotowy na łowy!

Łowicz nową kampanią telewizyjną otwiera sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości marki – sos myśliwski oraz grzybowy. Te propozycje powinny przypaść do gustu każdemu – nawet smakoszom z niedźwiedzim apetytem!

Łowicz wprowadził jesienną ofertę limitowaną sosów inspirowanych kuchnią polską. Są to dwa sosy: grzybowy i myśliwski – idealne do naszych tradycyjnych dań, kiełbasy, schabu i kaszy. Nowa kampania marki prezentuje te nowości w sposób oryginalny, a zarazem owiany nutką tajemnicy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyjątkowe smaki, takie „że Łooo” to atuty Łowicza, a idealne kompozycje składników sprawiają, że każdy z nas może poczuć klimat lasu. Z Łowiczem otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego jest bowiem równoznaczne z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu!

Do spróbowania zachęca charakterystyczne dla marki „Łooo!”, które w ustach każdego, kto spróbuje nowych sosów Łowicz, potwierdza, że warto! 

Start kampanii: 22.08.2016 r. 
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom mediowy: Mindshare

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij